nova s

Postoji urbana legenda o jednoj folk pevačici koja je govorila da je samo bitno da se piše o njoj, pa makar i dobro. I ta navodna izjava postala je toliko raširena da mnogi koji kreću u biznis misle da je i loša reklama ipak reklama, i to dobra. sada se čini da je jedan proizvođač rakije toliko prešao granicu da sugeriše "skidanje ruža šamarom". Gde je granica između oglašavanja i poziva na nasilje, koliko ima seksizma u advertajzingu i kakve to posledice ostavlja. Da li je svaka reklama dobra.

Rakija Šamar je krenula u kampanju po društvenim mrežama u kojoj se kaže da „večeras Šamar najbolje skida ruž“

„To više nije iznenađujuće, lestvica se stalno pomera naviše, mislim da je veoma teško stručnjacima, koji su seksisti, da nadmaše neke od prethodnih. Recimo, jedna od prethodnih reklama bila je za ruž i glasila je „da ostane sa tobom i ujutro“, rekla je u emisiji „Probudi se“ aktivistkinja Marija Ratković

Marketinški stručnjak Borislav Miljanović kaže da je odmah shvatio da je reklama za rakiju Šamar greška i da je zato proizvođač brzo promenio.

„Taj proizvođač uključuje žene u komunikaciju. To nije klasična reklama za one ljude koji sede ispred trafike i piju. Ova firma želi da kontaktira sa ženama i da ostav dobar utisak na njih“, smatra Miljanović

Celo gostovanje pogledajte u videu ispod

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar