Jedno u nizu poskupljenja je mobilna telfonija poput slučaja Telenora. Dejan Gavrilović iz "Efektive" ističe da građani imaju pravo da raskinu ugovor sa mobilnim operaterima i da taj raskid ne sme da im donese nikakvu štetu.

Građani imaju pravo da raskinu ugovor ukoliko se menjaju cene ili programski sadržaj, poručuje u emisiji „Među nama“ Gavrilović.

„Najava povećanja cena bila je 8. novembra i istog i narednog dana se digla velika halabuka i korisnici Telenora bili su lično gnevni i razočarani. Veliki broj je najavljivao da će ići sa tim da raksinu ugovor. Odmah kada je objavljeno povećanje cena, neki su komunicirali sa njima putem Tvitera i neki koji su odgovarali na pitanja (potrošača) rekli su da će potrošač izgubiti broj“, rekao je Gavrilović i dodao da to nije predviđeno pravilnikom.

Operator ne sme da otežava prelazak potrošača na drugog operatera, ističe Gavrilović.

Dodaje da sam pravilnik kaže da potrošač ima pravo da prenese broj kod drugog operatera.

Pravnik Miloš Stojković navodi da mobilni operater ima pravo da podigne cene, ali mora da precizno i tačno obavesti korisnike o tim promenama da bi oni imali vremna da odluče da li žele da nastave da budu korisnici usluga ili ne.

Komentarišući izjavu ministarke trgovine i turzime Tatjane Matić da su Srbiji dovoljna tri mobilna operatera, Stojković navodi da nije video da iza takve izjave stoji neka studija.

„To je jednostavno izjava koja je data bez detaljnijeg objašnjenja“, navodi on.

Bonus video – Mobilni telefoni zavisnost deca

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar