A da li i zašto sve što servira predsednik deo biračkog tela i proguta, razgovarali smo ovog jutra u jutarnjem programu "Probudi se" sa direktorom dnevnika Nove Slobodanom Georgievim i publicistom knjige "Sipanje istine" Vladimirom Milutinovićem. Oni su proanalizirali poslednji marketinški trik Aleksandra Vučića sa parizerom i potrošačkom korpom.

Georgiev smatra da je u pitanju stari radikalski način – nekad držiš pištolj, a nekad jedeš parizer.

– Šta smanjivanje cene govori? Ljudi žive teško i nemaju dovoljno da se prehrane – kaže Georgiev

Milutinović je upozorio da je sad trenutak da shvatimo da je Vučićeva propaganda nekvalitetna.

– Ne znam da li se neko obradovao što je parizer pojeftinio – rekao je Milutinović.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Kako je parizer postao mamac? Dok se borio za Kosovo u Briselu, predsednik nije zaboravio svoj novi omiljeni marketinški trik

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar