U petak 29. novembra obeležiće se čuveni "Crni petak". Dan kada mnogi jure u kupovinu, uz misao i želju da kupe nešto po sniženim cenama, jer nas prodavci i trgovci uveravaju da je tako. Na mnogim mestima smo, u Americi recimo, prethodnih godina videli i stampedo pred prodavnicama bele tehnike. Kod nas, još uvek nije tako. Možda zato što mnogi sumnjaju da su to prava sniženja. O ovoj temi razgovaram sa Nenadom Bumbićem, predsednikom udruženja "Zaštita Potrošača." koji nam se javlja uživo, baš iz Amerike.

”Crni petak”, koji obeležava početak božićne sezone, značajan je za trgovce, mnogi od njih ostvare i do 40 posto svog profita baš u tom periodu, objasnio je  Bumbić i dodao da su stampeda u vreme rasprodaja u Americi redovna pojava jer kupci znaju da robe, koja je drastično snižena nema u neograničenim količinama, i to je razlog guranja pred vratima prodavnica.

„Situacija u Americi je kao kod nas, postoji roba koja je na ozbiljnim sniženju, ali isto tako i popusti koji su u biti šarena laža. Što se tiče tehničke robe, što je značajna stavka za naše budžete, potrošači treba da budu svesni da je ona skoro uvek skuplja za Crni petak nego prethodnih dana i to smo utvrdili nebrojeno puta“, upozorio je on.

Savetuje potrošače da se ne vode time da su popusti samo za Crni petak, jer kaže uvek će biti nekih popusta.

„Što se tiče tehničkih uređaja u Americi postoje značajniji popusti nego kod nas jer većina tih proizvoda se uvoze preko jednog ili dva trgovca i nema konkurencije. Za razliku od Mađara ili Rumuna koji preko interneta mogu da nabave robu iz bilo koje zemlje EU, mi to još uvek ne možemo“, podsetio je Bumbić.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Crni petak: Marketinški trik ili stvarna ušteda

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare