Naslove današnjih izdanja dnevnih novina, u kojima su udarni tekstovi posvećeni preminuloj legendi rokenrola Bori Čorbi, u jutarnjem programu "Probudi se" komentarišu muzički poznavaoci i novinari Branko Rosić i Milan Ćunković.
Rosić smatra da je Bora Đorđević bio zaslužan za dolazak rokenrola u Beograd, iako su u to vreme postojale i druge rok grupe, „Siluete“, „Pop mašina“ i“Yu grupa“.
„Naravno, postojao je rokenrol u Beogradu i pre „Riblje čorbe“ i to dobar. Međutim, nekoliko godina pre „Riblje čorbe“ rokenrol nije bio bitan u Beogradu, bila je bitna lokacija za koncert, postojao je džez festival, „Bijelo dugme“ je održavalo velike koncerte, ali pojavom Borine grupe rokenrol postaje velika stvar,“ kaže Rosić i podseća kakvu je veliku promenu izazvao album „Lutka sa naslovne strane“, kojim je Bora u pesme uveo devojke iz unutrašnjosti koje dolaze u Beograd da naprave karijeru, stanuju u suterenima i iznajmljenim sobama.
Bio je potpuno iskren i autentičan u svojoj lirici u koju je uneo kolorit velikog grada, ocenio je Rosić.
Ćunković je podsetio na atipičan put grupe „Riblja čorba“.
„To je bio čudan početak, oni se nisu razvijali pa da dođu do neke popularnosti. Već prvi singl „Lutka sa naslovne strane“ 1978. je bio pravi bum i lansiranje u sam vrh jugoslovenskog rokenrola. Taj prvi koncert na Tašmajdanu, nažalost nema tih snimaka, gde deset dana pre objavljivanja albuma „Kost u grlu“ fanovi znaju sve pesme i to je jedinstven slučaj u istoriji ovdašnjeg rokenrola a i šire“, naveo je samo jedan od primera ogromne popularnosti grupe.
Prilog pogledajte na početku ove vesti.
BONUS VIDEO: Bora Đorđević je obeležio našu mladost i odrastanje