Čuli smo predsednika Srbije: "Luj Viton", jedna od vodećih svetskih modnih kuća, trebalo bi da za dve godine stigne na srpsko tržište. Ova vest je prilično odjeknula u domaćim medijima, a predsednik Srbije Aleksandar Vučić je to objavio juče tokom posete Parizu.

Šta donosi „Luj Viton“ Srbiji i koliki bi značaj bio dolazak ovog modnog brenda kod nas, u jutarnjem programu „Probudi se“ razgovarali smo sa stručnjakom za razvoj modnih brendova Jasenkom Stekić i glavnim i odgovornim urednikom magazina „Harper’s Bazaar Serbia“ Petrom Janoševićem.

Stekić pojašnjava da Luj Vitom dolazi tamo gde je kupovna moć velika.

„Treba da postoje olakšice za takve brendove kao što je Luj Viton. Oni će dobiti sve što traže – lokaciju, kvadraturu, kiriju – sve mora biti idealno. Ovaj potez će biti značajan za našu ekonomiju i turizam“, kaže Stekižć i dodaje da je Vogue osnova da dođu drugi brendovi.

Janošević pojašnjava da brend definiše samog kupca.

„Logomaniju Srbija voli, Galerija već ima brendove. Veliki brendovi u prvom licu otvaraju radnje, cene Luj vitona u Beogradu biće iste kao u Evropi“, kaže Janošević.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Kako da iznajmite luksuznu markiranu torbu u Beogradu?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar