Foto: Nova S

Dino Tutundžić, koji kreira "Mudrolije sa Tvitera", i Milica Lazić naučna saradnica na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu komentarisali su danas u emisiji "Među nama" sadržaj koji je najviše zastupljen na društvenim mrežama, a i u mislima ljudi - koronavirus.

„Ceo sadržaj koji vidimo na društvenim mrežama i u medijima je vezan za koronu“, kaže Milica Lazić i navodi da je normalno da se ovo prenosi i na naše misli.

„Ono što je ljudima potrebno je da struktuiraju svoje vreme“, navela je Lazić. Filozofski fakultet u Nišu je nedavno sproveo istaživanje koje je pokazalo da se ljudi ne plaše pandemije koronavirusa, već da su frustrirani zbog ličnih potreba.

„Ljudi u manjoj meri pridaju značaj globalnoj pandemiji, ali iskazuju nelagodu zato što moraju drugačije da rasporede vreme i uspostave kontrolu nad životom“, istakla je Lazić.

POGLEDAJTE JOŠ:

Dino Tutundžić dosta vremena provodi na društvenim mrežama i upućen je u to kakav sadržaj ljudi na njima plasiraju. Kaže da je došlo do promene tema i da više ne vlada velika zainteresovanost za kovid podatke.

„Kada je sve ovo počelo, svi su pratili broj zaraženih i ostale podatke. Danas je narod prezasićen time, mislim da nemaju snage da se bave koronom“, rekao je Tutundžić.

Mediji nam, ipak, ovakve podatke svakodnevno plasiraju, kaže Tutundžić i navodi da to u ljudima budi dalju nezainteresovanost, jer ne mogu ništa da promene.

Foto: Nova S

„To što mi znamo koliko je ljudi danas zaraženo, ništa suštinski ne menja. Samo je toksično trovanje naroda. Mi smo željni lepih vesti, kojih malo ima“, rekao je autor profila „Mudrolije sa Tvitera“.

„Kada šerujem neku lepu vest, čak i da je ona stara 10 godina, ljudi to vole. Ima mnogo više komentara i lajkova nego skandali, broj zaraženih i slično“.

On je istakao da već godinu dana informacije o broju zaraženih i preminulih prave toksičnu stvarnost za ljude, koji beg traže u lepim stvarima i detaljima svakodnevice, koje dele na društvenim mrežama.

Pogledajte prilog iz emisije „Među nama“:

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar