Foto: Printscreen; Borislav Miljanović

Borislav Miljanović, doktor komunikologije i direktor Reprezent sistema, naveo je u jutarnjem programu "Probudi se" da dolazimo u situaciju da ćemo vrlo brzo imati više vakcina nego ljudi koji će želeti da se vakcinišu. Kako je rekao, sada treba kroz kampanju da motivišemo ljude da počnu da se vakcinišu koji do sada to nisu želeli.

„Što se tiče marketinške kampanje, ona je bila relativno nevidljiva. Mi to vidimo po nekim televizijama sa nacionalnim frekvencijama, da se zavrti neki spot, ali taj spot više liči na veličanje uspeha države, naroda, zahvalnost doktorima… što je ok, ali ta kampanja više ne radi. Treba da razmišljamo iz marketinškog ugla, kako da prodamo proizvod, kome ga prodajemo, ko je sad taj ko treba da primi vakcinu“, naveo je Miljanović.

On je rekao da do sada nismo imali potrebu da koristimo reklamu, da bi privukli ljude, jer su bile velike navale ljudi da se vakcinišu.

„Poenta je da mora da se zna ko je ostao ko se nije vakcinisao. Sad treba da se čitaju podaci. Negde na jugu Srbije ili Tutin i Sjenica, nema žive duše da se vakciniše. Kampanja ne treba da se pravi na nacionalnom nivou, treba da se gledaju lokalne sredine. Amerika pravi drugačije spotove za hispano stanovništvo, za gradske sredine, da bi mogli da dođu do tih ljudi na jeziku kojim komuniciraju, način na koji komuniciraju. Moramo da napravimo kampanju koja će gađati tačno određene ciljne grupe koje treba da se vakcinišu. Uvek ćemo imati antivaksere do kojih će vrlo teško kampanjom da se stigne“, izjavio je Miljanović.

On je naveo da ima dosta ljudi koji se misle i da do tih treba kampanjom da se dođe.

„Kako? Ne samo činjenicama. Ovaj spot koji smo videli su činjenice. To ne gane čoveka da promeni odluku. Natera ga emocija,  on vidi, kad oseti, kad ga motivišete“, rekao je Miljanović.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare