Foto:Nova S

Poslednjih dana na nacionalnim televizijama emituje se spot koji bi trebalo da bude deo kampanje za očuvanje zdravlja. Međutim, svakome ko ga je pogledao ovaj spot deluje kao deo političke kampanje.

„Velikim naporima pružali smo otpor koronavirusu. Pobedili smo u borbi za respiratore i medicinsku opremu, pomogli smo privredi i građanima i borili se za svakog građanina Srbije“, navodi se u spotu.

Ovo je spot koji se emituje na nacionalnim televizijama ovih dana. Na samom njegovom kraju su saveti kako da ostanemo zdravi, sve ostalo izgleda kao politička propaganda, smatraju naši sagovornici.

Igor Avžner Foto:Nova S

„On je potpuno koncipiran kao politički spot. Većina političkih spotova se sastoji iz dva dela, u prvom delu se prikazuju veliki uspesi koje smo do sada napravili, a u drugom delu se daju obećanja i poziva na glasanje“, objašnjava marketinški stručnjak Igor Avžner.

„U trenutku kada se ceo svet bori…“

„Ovaj spot je marketinški potez Vlade koji treba da prikaže njihove uspehe, čim se tamo vidi spomenik Stefanu Nemanji i bolnice, pomineu veliki broj vakcinacija …“, smatra psiholog Goran Tomin.

Avžner kaže da je to prikrivena stranačka propaganda i pretpostavlja da bi to uradile i neke druge stranke kada bi bile u sličnoj situaciji.

Kada ovako nešto vidi na televiziji običnog čoveka može da sludi, upozorava psiholog, jer je stvarnost potpuno drugačija. Uprkos velikom broju vakcinisanih, dnevno imamo preko 5.000 zaraženih, gubimo na desetine života, a u novoizgrađenim bolnicama više nema mesta.

Goran Tomin Foto:Nova S

„Sve to što je učinjeno ne daje rezultate zbog toga nam je teško da poverujemo u taj optimizam da smo jedni od najboljih. Ja ne znam koja je bitka dobijena s obzirom na broj lekara koji su preminuli i pominje se da su njima obezbeđeni uslovi za rad, to naravno da nije tačno jer ih je toliko preminulo. Ovaj spot je, za mene, bacanje prašine u oči“, kaže Tomin.

Iako zakonski nije moguće oglašavanje stranaka van predizborne kampanje, kampanju je moguće voditi tako što će se hvaliti institiucije, u ovom slučaju Vlada i Ministarstvo zdravlja. Marketinški stručnjak Igor Avžner, kaže da je ovo svojstveno Srpskoj naprednoj stranci koja je u kampanji od svog osnivanja.

„U jednom trenutku svako od konzumenata će da stane, gurne ruku u džep – da li zaista ima novca, da li su svi vakcinisani, kad bude došao taj trenutak znamo šta će biti“, kaže Avžner.

Foto:Nova S

„Uzdravlje, zajedno pobeđujemo!

Ceo prilog u emisiji „Među nama“ TV Nova S novinarke Nataše Krsmanović možete pogledati ovde:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare