Trasa izgradnje beogradskog metroa koja je izazvala buru ne samo u stručnoj javnosti, na meti je kritika, pre svega, kako se tvrdi ne odgovara interesu građana, ne spaja najprometnije pravce, već je kako kažu, kreirana po nečijim poslovnim interesima. Ne samo što je u pitanju sasvim sada drugačija trasa od nekih ranijih projekata, već je i sadašnja trasa, koja se gradi, izmenjena u odnosu na planiranu.

O svemu tome juče je u Medija centru, vrlo detaljno govorio inžinjer saobraćaja Dragomi Lukić koji je bio i gost sinoćnjeg Dnevnika na Nova S.

On je narodski objasnio što se trase beogradskog metroa menjaju.

– Urađena su dva idejna rešenja metroa u Beogradu, jedno 2012. godine a drugo 2019. godine i oba rešenja je uradio isti projektant. Međutim, ta rešenja su dijametralno suprotna kako po koridorima kojima se kreću tako i po tehničko – saobraćajnim karakteristikama objekata koji će se graditi, tuneli, mostovi… u jednoj studiji je to jedno a u drugoj studiji drugo. Zašto se to dešava, to je pitanje od milion dolara – kaže inžinjer Lukić koji je još u prilogu koji možete pogledajte na vrhu ove vesti pojasnio da je izmenjeni projekat iz 2019. godine finasijski gledano mnogo skuplji i što je najbitnije bezbednosno lošiji.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Zaboravili na beogradsko podzemlje: Kuda plovi BG metro?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar