Predizborna kampanja je počela, ali gde će se ona voditi? Da li će i dalje biti analogna ili se političke stranke u Srbiji približavaju svetskim trendovima i sele na društvene mreže i internet? Dok se za izbore u Americi još 2016. govorilo da su odlučeni na „Fejsbuku“, srpska opozicija i pred predstojeći izlazak na birališta u dalje pre svega želi da ima pristup Radio-televiziji Srbije. Šta je sa „Tviterom“, „Tiktokom“, „Instagramom“ i „Fejsbukom“?

Mogu li se izbori u Srbiji dobiti na društvenim mrežama, i koje su od njih već pase, a na koje treba obratiti pažnju, to smo pitali u jutarnjem programu „Probudi se“ Petra Vasića, direktora marketinške agencije „Vasić medija“ i Milu Bajić, istraživačicu u Share fondaciji.

Bajić trvdi da je Fejsbuk i dalje najpopularnija društvena mreža.

– Društvene mreže su najvažnije za apstinente. Nigde pak ne možemo da pronađemo podatak koliko je novca utrošeno na onlajn kampanje – rekla je Bajić.

Vasić pojašnjava da su fotografije na Isntagramu prilično prevaziđene i da su rils sve popularniji.

– Vučić tačno zna kako da zainteresuje ljude na društvenim mrežama. SNS ima dobre rezulate na društvenim mrežama jer ih dobro razume, a i ima najviše da plati – kaže Vasić i dodaje da su milenijalci više na Instagramu, a generacija X na Fejsbuku.

Prilog pogledajte na početku ove vesti.

PROČITAJTE JOŠ:

BONUS VIDEO: Raspisani izbori – neka igre počnu! Koje su sličnosti sa prethodnim izborima?

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar