Foto: N1

Poslednji rok za izgradnju nove glavne autobuske stanice u Beogradu je kraj godine, ali radovi stagniraju. Beograd će po svemu sudeći ući u 2022. godinu bez funkcionalne autobuske stanice.

Još u februaru 2019. godine postavljen je kamen temeljac za izgradnju nove autobuske stanice u Bloku 42 na Novom Beogradu.

Nikola Jovanović iz Centra za lokalnu samoupravu kaže u emisiji „Probudi se“ na TV Nova S da je majka svih problema kdo izgradnje ove stanice sporazum o načinu gradnje, odnosno da Grad Beograd u saradnji sa BAS-om gradi stanicu.

„Dobili smo saradnju nesposobne gradske uprave i neefikasnog akcionarskog društva i tada počinju svi problemi. Imamo radove gde je više puta probijan rok i gde se međusobno prebacivala odgovornost. Dobili smo jedno neefikasno partnerstvo, gde prvo BAS nije imao finansija da gradi stanicu“, ocenjuje Jovanović.

Sagovornik Nove S navodi da je Grad trebalo ili samostalno da finansira i upravlja stanicom ili da na otvorenom i poštenom tenderu nađe sposobnog partnera koji bi to finansirao i upravljao, a deo prihoda obezbeđivao Beogradu.

Jovanović kaže da nakon više godina radova danas imamo samo neke obrise dolaznih i odlaznih perona, a da umesto velike stanice imamo, kako ističe, veliku rupu.

Beograđani ulaze u izbornu godinu bez glavne autobuske i železničke stanice, ukazuje Jovanović i dodaje da je to jedinstven primer u svetu.

Sagovornik podseća da je prvi rok za završetak radova bio kraj 2019. godine.

„Bojim se da je sve to bila katastrofa još u najavi. Mislim da će Beograd dobiti autobusku stanicu, ali bojim se kako će njom upravljati“, rekao je Jovanović.

On ističe i da bi jedna autobuska stanica morala da bude i u centru Beograda.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar