Folksvagen se razmišlja šta će da radi sa Lamborginijem. Naime, VW Grupa pravi plan u kom bi Lamborgini bio više nezavisni deo kompanije nego što je to sad. Italijanski brend o kom se “brine” Audi, već je dugi niz godina pod okriljem VW Grupe. Međutim, izgleda da su proizvođači skupih sportskih modela sa snažnim motorima koji se prave u malim serijama, sve veći teret nemačkoj grupaciji. Tu se pronalaze još Bugatti i Ducati.
Kako prenosi Rojters na osnovu izjava ljudi bliskih Folksvagenu, osim parcijalnog “oslobađanja” Lamborginija, raspravlja se i o dugoročnim poslovima snabdevanja koji bi olakšali prisustvo ovog brenda na berzi.
Italijanski proizvođač sportskih automobila, koji je trenutno u Audijevoj diviziji, mogao bi parcijalno da bude nezavisan, dok bi VW zadržao deo kontrole poslovanja.
Još uvek nije zvanično doneta odluka o prodaji Lamborginija, niti je još određen način daljeg poslovanja. Ovo je tek prvi korak koji govori da se Folksvagen razmišlja šta bi mogao da uradi sa skupim brendom.
Takođe, na listi problematičnih, pored Lamborginija našli su se i Bugatti i Ducati. Međutim, kako je Nova.rs portal pisao ranije, budućnost Bugatija bi mogla da pređe u ruke hrvatskog Rimca koji bi mogao da elektrifikuje snažne modele.
Preciznije, najveći problem VW Grupaciji je da smisli koju ulogu bi ova tri skupa brenda imala u okviru plana ekonomične i ekološki čiste proizvodnje. Globalni uticaj i sve strože norme za motore sa unutrašnjim sagorevanjem naterale su proizvođače da ubrzaju razvoj modela sa što nižom emisijom C02, ali su i čelnicima VW Grupe napravili problem, budući da sada moraju da nađu sredstva da elektrifikuju maloserijske sportske modele.
Zato se nemački gigant sada bori da nađe način da elektrifikuje Lamborghini i Bugatti kroz partnerstva i investitore. Iz vrha VW nisu dali komentar na ovu temu, ali je generalni direktor Herbert Diess rekao da će uskoro objaviti važne korake koji će se ticati budućnosti kompanije.
Bonus video:
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: