Pod jedan, probajte da nabrojite sve varijante Citroena C4 koje su izašle do danas... Poludećete od nabrajanja, evo ja sam pokušala pa u kratkom videu iznad pogledajte da li sam ih se svih setila. Pod dva, čik pogodite šta je zapravo novi C4 X. I to sam pokušala da objasnim, pa prosudite da li sam uspela. Cena ovog modela će vas iznenaditi jer ovo je jedan vrlo povoljan automobil... za današnje uslove.
Na našem testu našla nova i vrlo neobična varijanta Citroena C4, koja nosi „X“ u imenu. To „X“ ovom modelu nije donelo samo povišeno rastojanje od tla, već on sada u sebi sadrži niz različitih klasa.
Sve one stale su u 4,6 metara dužine, a da li je ovo zapravo porodični ili gradski automobil, da li je sedan, kupe, karavan ili krosover, otkrivamo u videu na početku teksta.
Pod haubom naše test verzije bio je Pure Tech turbobenzinac od 1,2 litre zapremine i sa 130 KS, pa otkrivamo i da li je ovaj motor dovoljan za novi Citroen C4X, kao i koliko goriva prosečno troši.
Posebno zanimljiv deo ovog automobila jeste njegov ogromni prtljažnik, koji se ipak razlikuje od mnogih drugih.
Pomenimo da je ovaj Citroen nastao na platformi modela C5 X, ali je od njega kraći, te je po dimenzijama bliži sestrinskom modelu Peugeot 408, koji mu je, sa Renault Megane Conquest-om, i glavni rival. Da li je C4 X bolji od njih (jeftiniji svakako jeste, i to značajno), pogledajte u videu na početku ovog teksta.
Bonus video: Vozili smo Peugeot 408