Novi “audi A3” dobio je svoja najsnažnija izdanja do sada – oznaka “S3” sada krasi limuzinske i sportback varijante, a pod haubom je 2.0 TFSI sa 310 KS koji obe verzije lansira do “stotke” za 4,8 sekundi.
Nova sportska “S3” izdanja Audijevog kompaktnog modela prepoznaćemo lako – napred dominira velika “singleframe” maska hladnjaka, sa velikim usisnicima za vazduh sa strane i LED matrix svetlima.
Pozadi, ispod zadnjih svetala ističe se difuzor i četiri izduvne cevi, koje jasno govore da su ovo, za sada, najsnažnije verzije “audija A3”.
Od prethodnih “S3”, nove su za tri, odnosno četiri cm duže, ali i tri cm šire. Međuosovinsko rastojanje je kod obe verzije 2.640 mm, što govori da u kabini ima dovoljno mesta za sve putnike, dok je zapremina prtljažnika 370 u limuzini, odnosno 325 litara u sportback verziji. Ali, koga briga za to kada pišemo o “audijima” sa oznakom “S”?!
Dinamičnu vožnju obećava dvolitarski benzinski TFSI motor sa 310 KS i 400 Nm, koji obezbeđuje i ubrzanje do 100 km/h za svega 4,8 sekundi i to kod obe varijante, dok je najveća brzina 250 km/h.
Prija podatak da se snaga prenosi na sve točkove i to putem unapređenog sedmostepenog “S tronic” menjača koji još brže menja stepene prenosa.
Obe “S3” verzije opremljene su sportskim oslanjanjem i od standardnih su niže za 15 mm. Osim sportskog podešavanja kada se “napadaju krivine”, ovo napredno ogibljenje u “comfort” režimu rada garantuje udobnost i na dužim putovanjima.
Uz to, ovi sportski modeli opremljeni su i novim sistemom – “modular dynamic handling control” koji blisko sarađuje sa Quattro pogonom, kontrolom stabilnosti (ESP) i naprednim amortizerima, a sve sa ciljem da se obezbedi izuzetna stabilnost tokom vožnje kroz krivine.
Kočioni sistem je takođe unapređen, pa su sva četiri diska samoventilirajuća, prednja kočiona klješta su standardno u crnoj, ali opciono se nude i u crvenoj boji. Novi točkovi mogu biti i od 19 inča u sjajno crnoj nijansi.
Godinama unazad, jedna od Audijevih jačih strana su enterijeri. ”S3” modeli opremljeni su novim sportskim sedištima od posebne Nappa kože, centralna konzola je blago orijentisana ka vozaču, a u njenom vrhu je novi MMI infotejment sistem (MIB3), dijagonale 10,1 inča.
Funkcijama u kokpitu upravlja se putem volana, displeja ili glasom. Ispred vozača je velika Acitve Info Display instrument-tabla od 10,25 inča. Obe verzije “audija S3” maksimalno su povezane i kompatibilne sa Android i Apple uređajima, dok su vrlo bogato opremljene najsavremenijim bezbednosnim sistemima i asistencijama.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: