Foto:Promo/Renault

I Renault je proširio motorizaciju za svoje bestselere, koji će se od sada nuditi i sa hibridnim pogonom. Čistiji “clio”, “captur” i redizajnirani “megane” koristiće E-Tech tehnologiju, a evo koje opcije motora su spremne.

Elektrifikacija game Renoovih bestselera znači da će popularni gradski model “clio” i najprodavaniji krosover u Evropi “captur”, kao i novi hečbek “megane”, biti ponuđeni u hibridnim, ali i plug-in hibridnim opcijama. Kako su svi bazirani na CMF modularnoj platformi, od starta su bili dizajnirani i za elektrifikaciju.

Renault Captur, Foto:Promo/Renault

Sve modele pokretaće 1,6-litarski benzinac, potpomognut sa dva elektromotora i snažnom baterijom. Reč je o E-Tech pogonu koji koristi naprednu tehnologiju u čijem razvoju je učestvovao i Renault F1 tim.

To znači da će ovi modeli biti opremljeni i robotizovanim menjačima, kao i “B mode” režimom vožnje koji za bateriju skladišti energiju dobijenu pri kočenju i usporavanju.

Renault Clio, Foto:Promo/Renault

Saznajte još:

Uz “captur” i “megane” u plug-in hibridnim verzijama, koji mogu da pređu i do 50 km samo na struju, dobija se i kućna utičnica.
Svi E-Tech modeli biće opremljeni digitalnim displejom, navigacijom i logotipima nove porodice pogona. Takođe, uz hibridni “clio” i plug-in hibridni “captur” biće spremne i posebne “launch edition” specifikacije sa bogatijim enterijerom i spoljašnjošću sa plavo-bakarnim ukrasima.

Renault Clio, Foto:Promo/Renault

Inače, redizajnirani “megane” je unapređen na mnogo polja, kako spolja tako i u kabini, pa sada nudi LED svetla, drugačije prednje i zadnje branike, modernizovan kokpit, kao i novi “R.S Line” paket opreme.

Renault Megane, Foto:Promo/Renault

Isporuke kreću od oktobra i novembra, a cene novih “E-Tech” modela u Zapadnoj Evropi kreću se od oko 20.000 evra za “clio” i oko 30.000 evra za “captur” i “megane”.

Renault Megane, Foto:Promo/Renault

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare