Škoda je prikazala svoj trenutno najsnažniji mali gradski model - sportsku verziju modela Fabia sa oznakom Monte Carlo. Model je uz atraktivne dizajnerske detalje dobio i novi 1.5-litarski turbo motor od 150 KS.
Nova Škoda Fabia neće dobiti RS varijantu, već će vrh ponude činiti upravo Monte Carlo verzija. U ponudi će biti dva motora – 1.0 sa 110 KS, koji do „stotke“ ubrzava za 9,9 sekundi, kao i novi 1.5-litarski turbo benzinac sa 150 KS, a koji do 100 km/h stiže za 8 sekundi. Obe verzije mogu se birati sa sedmostepenim DSG menjačem, dok je 6-stepeni manuelni dostupan samo uz 1.0 motor.
Ovo je prvi put da se 1.5-litarski motor, koji se već ugrađuje u modele Kamiq, Octavia i Scala, nađe u jednoj Fabiji, što je trenutno čini i najsnažnijom malom Škodom. Podsetimo da je RS verzija iz 2010. godine imala čak 180 KS.
Fabia Monte Carlo spolja se dizajnerski razlikuje od standardne verzije po crnom okviru maske hladnjaka, novom braniku i širim usisnicima vazduha.
Pragovi, difuzor pozadi i okviri prozora su takođe u crnoj boji, dok je znak Monte Carlo na oba krila. Ova Fabia dolazi standardno sa 17-inčnim točkovima, a u ponudi su i 18-ice.
U kabini Monte Carlo verzija nudi sportska crno-crvena sedišta, dekorativnu traku duž prednje table, ukrase od karbona i upadljive štepove.
Što se tiče tehnologije, ponuda je slična kao i u standardnoj Fabiji, pa su tu 8-inčni displej infotejment sistema (opciono može biti i 9,2-inčni), koji je kompatibilan sa pametnim telefonima, a nudi se i Škoda Virtuelni Cockpit.
Dizajneri kažu da se Monte Carlo verzija u četvrtoj generaciji Fabie puno razlikuje od prethodne – duža je, šira i više „slim“ kako bi delovala dinamičnije nego pre.
Podsetimo da je Škoda lansirala Monte Carlo oznaku pre 11 godina na drugoj generaciji Fabie. Za sada još uvek nije otkrivena cena, ali biće poznata uskoro jer se prve isporuke trenutno najatraktivnije Fabie očekuju krajem maja.
Bonus video: Pogledajte sjajni video otkrivanja prvog detalja nove Škode Fabie Monte Carlo
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare