Novi Land Rover Defender modeli će imati čast da igraju jednu od vitalnih uloga na najtežoj “offroad” trci na svetu – reliju Dakar. Verzije Defender 110 biće zadužene za prevoz vozača, medicinskog osoblja i sve prateće opreme. To možda ne zvuči spektakularno, ali kada znate da se ovaj reli vozi 13 dana i da se pređe 7.500 km po najtežim mogućim terenima, onda ova vožnja spasilačkih automobila dobija jedan potpuno drugi smisao.
Za predstojeći reli Dakar koji se održava u Saudijskoj Arabiji od 03. oo 15. januara, Land Rover je spremio svoje najsposobnije terensko vozilo – novi Defender 110 4×4. Ova vozila će morati da prevoze svu opremu i ljudstvo kroz najekstremnije uslove, preko peščanih dina, kroz blato, travu i preko kamenja.
Za pogon je zadužen redni šestocilindarski benzinski motor sa 400 KS koji koristi blagu hibridnu tehnologiju. Naš potral je nedavno pisao o hibridnim sistemima, pa više o tome možete da saznate ovde.
Vozila su opremljena posebnim “explorer” paketom koji uključuje veliki krovni kofer, podignuti usisnik vazduha (“snorkel”), zaštite rubova točkova, kao i spoljne nosače opreme. Tu su i montažne merdevine koje olakšavaju pristup krovnom koferu.
Ovo će ujedno biti i idealna prilika da se na pravi način i u najtežim uslovima testira izdržljivost novog Defendera. Najveća nosivost modela je 900 kg, dok na krovu može da ponese gotovo 200 kg. Opremljen je i posebnim „offroad“ režimom vožnje „terrain response 2“.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare