Predstavljanje električnog automobila od 20.000 evra nije jednostavan posao, jer donosi nekoliko izazova. Prema Volkswagenu, tačno se zna koliko je vremena potrebno potrošiti na njegovu proizvodnju. Vreme je ključan faktor, uz još nekoliko elemenata u proizvodnji.
Možda i najvažnije pitanje je izbor baterije određene veličine kako bi automobil pružao pristojnu autonomiju, ali baterija ne sme da bude prevelika (skupa), i mora da ima nešto jeftiniju hemiju. Ovom vozilu mora da se pristupi kao velikom globalnom modelu, a postoji i opcija udruživanja Volkswagena sa partnerom, koji će proizvoditi vlastitu verziju automobila, zarad smanjenja troškova.
Upravo zbog nižih troškova, čini se da je i MEB Entry platforma neisplativa u ovom trenutku. Međutim, izgleda da je ključ proizvodnje jeftinog električnog automobila zapravo vreme.
To je za Automotive News objasnio Christian Vollmer, direktor proizvodnje Volkswagena, koji je izjavio da tačna lokacija na kojoj će se model proizvoditi nije toliko važna koliko vreme potrebno za njegovu proizvodnju.
„Nije važno gde se automobil proizvodi, da li je to Nemačka, istočna Evropa ili južna Evropa. Važno je da potrošite maksimalno 15 sati na njegovu izradu“, objašnjava Vollmer.
Dakle, važna je jednostavnost modela, kao i automatizacija proizvodne linije, odnosno, ukupno gledajući – vreme. Kako prenosi Revija HAK, nije naodmet spomenuti da Volkswagen razmišlja o Indiji kao lokaciji gde bi mogao da proizvodi svoj najjeftiniji električni automobil.
Bonus video: Vozili smo najjeftiniji električni Mercedes – EQA