novi ford f-150
Foto: Promo

Fordova legenda sa oznakom «F-150» na evropskom tržištu se ne viđa često, jer ima samo jedan ali veoma bitan nedostatak - prevelik za je za evropske puteve i parking mesta. Ovu grdosiju od šest metara sada prvi put ikada pokreće hibridni sistem, ali u kombinaciji sa V6 benzincem od 3,5 litara.

Ford je pre 72 godine shvatio da je stanovnicima zemlje ogromnih porcija hrane, monumentalnih spomenika, megapolisa i beskrajnih prostranstava, neophodno vozilo koje zadovoljava tri želje: mora da bude veliko, snažno i da je napravljeno u Americi.

Tako je nastao pikap «F-150» koji je izgradio kultni status, iako je prvenstveno stvoren da kao radno vozilo. Tokom godina toliko je evoluirao da danas ispunjava većinu potreba svih ciljnih grupa – vrednih građevinara, namrštenih repera, slavnih sportista, roditelja koji voze decu na fudbal, vojske i policije i mnogih drugih kojima “radi posao”.

Pročitajte još:

Danas, novi «Ford F-150» potvrđuje da i dalje ide u korak sa vremenom, pa prvi put ikada nudi hibridni pogon. Doduše, sačinjen od V6 3.5-litarskog «Eco Boost» agregata i elektromotora snage 36 kW integrisanim u 10-stepeni automatski menjač. Dizajniran je tako da, kroz izbor režima vožnje olakša vuču tereta do maksimalne težine od 5.440 kg.
Radni potencijal ove mobilne radionice ogleda se već u standardnoj opremi i utičnicama u kabinskom i tovarnom prostoru koje isporučuju električnu energiju do 2.4 kW, a uz doplatu i do neverovatnih 7.2 kW.

novi ford f-150
Foto: Promo

U višim paketima opreme «F-150» nudi ekran od 12 inča osetljiv na dodir, čiji se prikaz može podeliti kako bi omogućio nezavisnu kontrolu komandi za vozača i suvozača.

novi ford f-150
Foto: Promo

Kabina ima mogućnost transformacije u kancelariju sa velikim radnim površinama dovoljnim za laptop od 15 inča na svim sedištima. Inače, vozačevo i suvozačevo sedište imaju dvostruku funkciju jer, sa obaranjem naslona na gotovo 180 stepeni, postaju pravi kreveti.

novi ford f-150
Foto: Promo

Ova grdosija dužine preko šest metara dužine, uz pomoć «Active Drive Assist» asistencije nudiće mogućnost aktiviranja autopilota i to na preko 160.000 km mapiranih autoputeva u SAD i Kanadi. Posebna kamera u kabini pratiće lice i reakcije vozača jer sistem upravlja vozilom samo dok je vozač koncentrisan na putu ispred sebe.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

 

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar