Fordova legenda sa oznakom «F-150» na evropskom tržištu se ne viđa često, jer ima samo jedan ali veoma bitan nedostatak - prevelik za je za evropske puteve i parking mesta. Ovu grdosiju od šest metara sada prvi put ikada pokreće hibridni sistem, ali u kombinaciji sa V6 benzincem od 3,5 litara.
Ford je pre 72 godine shvatio da je stanovnicima zemlje ogromnih porcija hrane, monumentalnih spomenika, megapolisa i beskrajnih prostranstava, neophodno vozilo koje zadovoljava tri želje: mora da bude veliko, snažno i da je napravljeno u Americi.
Tako je nastao pikap «F-150» koji je izgradio kultni status, iako je prvenstveno stvoren da kao radno vozilo. Tokom godina toliko je evoluirao da danas ispunjava većinu potreba svih ciljnih grupa – vrednih građevinara, namrštenih repera, slavnih sportista, roditelja koji voze decu na fudbal, vojske i policije i mnogih drugih kojima “radi posao”.
Danas, novi «Ford F-150» potvrđuje da i dalje ide u korak sa vremenom, pa prvi put ikada nudi hibridni pogon. Doduše, sačinjen od V6 3.5-litarskog «Eco Boost» agregata i elektromotora snage 36 kW integrisanim u 10-stepeni automatski menjač. Dizajniran je tako da, kroz izbor režima vožnje olakša vuču tereta do maksimalne težine od 5.440 kg.
Radni potencijal ove mobilne radionice ogleda se već u standardnoj opremi i utičnicama u kabinskom i tovarnom prostoru koje isporučuju električnu energiju do 2.4 kW, a uz doplatu i do neverovatnih 7.2 kW.
U višim paketima opreme «F-150» nudi ekran od 12 inča osetljiv na dodir, čiji se prikaz može podeliti kako bi omogućio nezavisnu kontrolu komandi za vozača i suvozača.
Kabina ima mogućnost transformacije u kancelariju sa velikim radnim površinama dovoljnim za laptop od 15 inča na svim sedištima. Inače, vozačevo i suvozačevo sedište imaju dvostruku funkciju jer, sa obaranjem naslona na gotovo 180 stepeni, postaju pravi kreveti.
Ova grdosija dužine preko šest metara dužine, uz pomoć «Active Drive Assist» asistencije nudiće mogućnost aktiviranja autopilota i to na preko 160.000 km mapiranih autoputeva u SAD i Kanadi. Posebna kamera u kabini pratiće lice i reakcije vozača jer sistem upravlja vozilom samo dok je vozač koncentrisan na putu ispred sebe.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: