Foto: Ducati

Kao što je Ducati poznat po svojim sportskim motociklima, isto tako je poznat i po Ducati Monster seriji. Monster se proizvodi još od davne 1993. godine, kada je Ducati rešio da iskustvo sa sportskih motocikala prebaci i na uličnu varijanu naked motocikala. Od tada je Monster zacementirao svoje mesto u Ducati gami, ali i u srcima mnogih zaljubljenika u motocikle.

Ducati Monster nije zamišljen kao fini i uglađeni motocikl za svakodnevnu vožnju kroz grad. Njegov glavni zadatak je da pruži zabavu vozaču i da vožnju prenese na sasvim drugi nivo, što potpuno ide u skladu sa njegovim imenom – Monster, piše BjBikers.com

Ducati je za 2021. godinu zaista potpuno redizajnirao celokupan motocikl i prilično ga modernizovao. Prethodnih par generacija imale su nešto uglađeniji izgled, dok je za sledeću godinu dizajn agresivan. Za pokretanje je zadužen čuveni Testastretta 11° agregat.

Foto: Ducati

Saznajte još:

Ovaj agregat vuče korene još od modela 996R, a ista filozofija zadržana je i na Monsteru. Zapravo, Testastretta 11° čini pravu Ducati esenciju.

Klasičan dvocilindrični V agregat sa radnom zapreminom od 937 cm3 pretrpeo je ozbiljne izmene.

Dakle, ako uporedimo sa prethodnim Monster 821 modelom, koji je imao agregat radne zapremine od 821 cm3 da je radna zapremina na novom Monsteru povećana za 116 cm3.

To nije mala razlika, ali je bilo očekivano da će Ducati ili ostati na istoj radnoj zapremini, ali da će morati da se odreke performansi zarad EURO5 emisionog standara.

Foto: Ducati

Da li ste ikada čuli da se Ducati odrekao performansi? Naravno, nikad.

Otud povećanje radne zapremine, koje je verovatno stvorilo daleko zanimljiviji agregat sa boljim performansama, što i brojke govore. Snaga iznosi 111 KS (81,6 kW) pri 9.250 o/min uz maksimalni obrtni moment od 93 Nm pri 6.500 o/min. Snaga je narasla za 2 KS, a ako vam se to ne čini mnogo, uzmite u obzir to da se maksimalna snaga postiže čak za 1.250 0/min manje, u odnosu na Monster 821.

To u praksi znači da ćete se na novom Monsteru mnogo ranije naći na zadnjem točku i da će još bolje povlačiti od nižih obrtaja. Valja spomenuti i da je novi agregat lakši za 2,4 kg.

Nije samo snaga povećana, već su povećani i servisni intervali i dugotrajnost agregata. Kompletnu foto-priču o novom Ducati Monsteru, ispratite na ovom linku, gde ćete saznati više o novom dizajnu, unapređnoj elektronici, kao i kako su uštedeli na težini noviteta.

Foto: Ducati

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar