Foto: Audi

Bilo je i krajnje vreme da Audijev kutlni Quattro pogon postane deo najteže offroad trke na svetu. Štaviše, prosto je neverovatno da do sada ovaj proizvođač, čiji je 4x4 pogon okrenuo reli svet naglavačke još pre 40 godina, nije prikazao svoje sposobnosti jurnjavom po peščanim dinama koje su neizostavni deo relija Dakar. Sada su rešili da to isprave: nemački brend odlazi iz Formule E posle 2021, i upisuje se za sjajni reli Dakar za 2022. Ali...

Za sada smo počašćeni samo “tizer” fotografijom modela koji je u pripremi za cross country takmičenje, dok ćemo na finalni dizajn i tehničke detalje morati još da čekamo.

Ipak, zna se da će Audijevo vozilo pokretati hibridni sistem sačinjen od TFSI turbobenzinskog agregata, elektromotora i snažne baterije.

To znači da će ovo biti i prvi put da reli Dakar u istoriji dugoj 42 godine, dozvoli alternativni pogon.

Saznajte još:

Istovremeno, Dakar reli 2022. ujedno će biti i prvi put da Audijev fabrički tim,  posle Waltera Rohrla u legendarnom “Quattro S1 E2” modelu na Pikes Peak brdskoj trci 1987. godine, uzme učešće na nekom offroad takmičenju.

Reli Dakar, kao najteža trka na svetu, predstavlja sledeći korak u elektrifikaciji motosporta, jer obezbeđuje izuzetno teške uslove za vožnju, u smislu terena i vremenskih prilika, što je idealan test-poligon za pogonske jedinice budućnosti.

Elektrifikacija Dakara u budućnosti zaboleće sve nas koji smo uživali u neverovatnim zvucima snažnih motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar