MV Agusta Rush predstavljen je prošle godine u limitiranoj verziji od 300 primeraka. Za ovu godinu, Italijani su otišli korak dalje i ažurirali gotovo sve komponente. Tako je Rush sada još ekstremniji i spada u jedne o najjačih naked motocikala na svetu.
Retro izgled sa okruglim prednjim farom i retrovizori u stilu caffe racera, savršeno su uklopljeni u čitavu siluetu motocikla.
Što se odabira boja tiče, njih je MV Agusta pronašla u vojnim mlaznim avionima, aludirajući na snagu, agresivnost i brzinu koju Rush pruža.
Погледајте ову објаву у апликацији Instagram
S obzirom na to da je većina modela prelaskom na Euro5 motore izgubila nešto snage, to nije slučaj sa Rush-om. Agregat koji je preuzet iz Brutale 1000 modela dodatno je dorađen.
Moćan agregat sa čak 208 KS
Ima radnu zapreminu od 998 cm3. Kako bi zadovoljili Euro5 emisioni standarad, a da ne bi izgubili na snazi, MV Agusta je smanjila trenje unutrašnjih komponenti agregata i izmenila tajming otvaranja i zatvaranja ventila.
MV Agusta je uvek bila prepoznatljiva po auspusima i izduvnim sistemima koje ugrađuje na svoje motocikle.
Često se među ljubiteljima MV Aguste te izduvne grane nazivaju “orgulje”.
Rush nije ostao uskraćen za majstorije izduvnog sistema, koji iako je doživeo promene u cilju zadovoljavanja Euro5 emisionog standarda i dalje pruža jedinstven zvuk.
Da završimo poglavlje o agregatu sa informacijom da MV Agusta Rush oslobađa 208 KS na 13.000 o/min, a maksimalna deklarisana brzina iznosi preko 300 km/h.
Na svoju snagu od 208 KS, MV Agusta Rush ima suvu težinu od samo 186 kg. Ako toj težini dodamo rezervoar od 16 litara i ostale tečnosti, težina motocikla spremnog za put prelazi tek nešto preko 200 kg.
Međutim, ukoliko vam nekim slučajem 208 KS nije dovoljno, MV Agusta nudi i kit koji povećava snagu na 212 KS i spušta suvu težinu na 184 kg.
Koliko košta atraktivni novitet, saznajte ovde.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: