Peugeot je ofanzivno krenuo u osvajanje tržišta, što jasno potvrđuje novo izdanje jednog od najpopularnijih krosovera u Evropi. Novi 3008 je sada više premijum nego ikad, nudi najsavremenije tehnologije u klasi, a privlači jedinstvenim dizajnom i pravim lifestyle imidžom.
Sa više od 800.000 prodatih primeraka do danas, Peugeot 3008 je u vrhu segmenta kompaktnih SUV modela. Restilizovano izdanje popularnog krosovera sada je dostupno i kod nas, a donosi niz novosti – od dizajna i tehnologije, preko bezbednosnih asistencija, do pogona, koji uz benzince i dizelaše, obuhvata i snažne hibridne jedinice.
Jedinstven dizajn
Prvo što se primećuje na novom 3008 jeste redizajnirani prednji deo, koji je sada još elegantniji, agresivniji, ali i potpuno jedinstven. Maska hladnjaka je bez rama, dok se upotrebom dizajnerskih trikova svi elementi spajaju u jednu celinu, zajedno sa unapređenim LED farovima i prepoznatljivim dnevnim svetlima. Prednji kraj je dodatno naglašen kod novih sportskih verzija GT i GT Pack, koje dolaze sa izražajnijim full LED farovima.
Unapređen je i dizajn poklopca motora, čiji je prednji deo sada dosta izraženiji. Pozadi se ističu prepoznatljiva zadnja svetla sa 3D simbolom lavljih kandži, sada u full LED tehnologiji, koja obuhvata čak i „rikverc“ svetlo.
Za one koji žele više, Peugeot je spremio potpuno novu opciju – Black pack koja će se nuditi za top modele novog 3008. Ovaj paket podrazumeva tamnije elemente eksterijera: od prednje maske, oznaka, krovnih nosača, a obuhvata i specijalne 19-inčne Washington točkove.
Za 3008 sada su spremne su i dve nove boje: Celebes i Vertigo plava.
Francuski krosover je zadržao kompaktne dimenzije, dugačak je 4,4 metra, nudi međuosovinsko rastojanje od čak 2,7 m i veliki prtljažnik od 520 litara.
Još zanimljiviji enterijer
Već izuzetno inovativna kabina Peugeota 3008 sada je dodatno unapređena još modernijim i-Cockpitom. Tu je digitalna instrument-tabla, dijagonale 12,3-inča čiji prikaz je jasniji i čistiji, a prikazivanje podataka može se potpuno personalizovati prema želji vozača.
Novi centralni ekran od 10 inča dolazi u kombinaciji sa sedam elegantnih tastera koji asociraju na klavirske dirke, a koje su u stvari prečice ka najbitnijim funkcijama, poput radija, klima-uređaja, 3D navigacije se glasovnim komandama, podešavanja vozila, telefona, mobilnih aplikacija.
Takođe, sada je povezanost podignuta na viši nivo, pa osim što je 3008 kompatibilan sa Apple i Android uređajima, pored opcije bežičnog punjenja nudi i USB utičnice napred, kao i dve za putnike koji sede pozadi.
U okviru centralne konzole sada sve verzije koje pokreću konvencionalni motori i koje su uparene sa automatskim menjačem, imaju i tastere za odabir režima vožnje: Normal, Sport i Eco. Dok, hibridne varijante nude Electric, Hybrid, Sport i mod za odabir pogona zavisno od verzije.
Moderniji i-Cockpit odnosi se i na upotrebu još kvalitetnijih materijala u kabini, kao i novih opcija, pa u najvišim paketima opreme enterijer može biti u crvenoj Nappa koži ili crnoj Alkantari.
Takođe, enterijer može biti oplemenjen i novim ukrasima od tamnog drveta, hromiranim okvirima prozora, kao i elegantnim unutrašnjim retrovizorom bez rama. Sedišta se opciono nude i sa masažom, a za još bolji komfor i ugođaj u vožnji tu su panoramski krov i Focal ozvučenje.
Postavlja standarde u klasi
Novi 3008 donosi i niz najsavremenijih tehnologija, među kojima su Night Vision sa infracrvenom kamerom, koja tokom noći detektuje ljude i životinje, obezbeđuje bolji vidik uz snop od 200-250 metara, dok se čitav prikaz situacije na putu nalazi u okviru digitalnog displeja pred očima vozača. Ova opcija jedinstvena je u čitavom segmentu.
Osim toga, 3008 nudi i unapređeni adaptivni tempomat, koji sada u roku od 3 sekunde može automatski da pokrene vozilo nakon zaustavljanja, a tu je sistem održavanja vozila u traci koji omogućava da vozač odabere tačnu poziciju. Takođe, 3008 dolazi sa poslednjom generacijom sistema automatskog kočenja sa detekcijom pešaka i biciklista, koji funkcioniše pri brzini od 5 do 140 km/h.
Pored ovih tu su i sve ostale važne asistencije: od sistema za prepoznavanje saobraćanih znakova, preko upozorenja na umor vozača, parking asistenta, do upozorenja na vozila u mrtvom uglu i automatskih farova.
Što se tiče pogona, 3008 je opremljen Grip Control sistemom za poboljšanje trakcije na svim podlogama, a koji radi u četiri režima: Normal, Snow (sneg), Mud (blato) i Sand (pesak), dok je tu i sistem za bezbedno spuštanje nizbrdo.
Benzinci, dizelaši i hibridi
Novi Peugeot 3008 ima široku paletu motora. Od benzinskih u ponudi su PureTech 1,2 agregati sa 130 KS, kao i 1,6-litarski od 180 KS sa manuelnim 6-stepenim ili automatskim menjačem sa 8 brzina. Od dizel motora, u ponudi su 1,5-litarski blueHDI sa 130 KS, takođe sa manuelnim ili automatskim menjačem.
Osim konvencionalnih, sada je novi 3008 dostupan i u snažnoj Hybrid4 300 verziji, sa pogonom na svim točkovima, a koja koristi benzinski motor od 200 KS i dva elektromotora, pa je ukupna snaga sistema čak 300 KS. Baterija od 13,2 kWh obezbeđuje domet na struju od 59 km.
Druga opcija je Hybrid 225, sa pogonom na dva točka, a podrazumeva benzinski motor od 180 KS i dva elektromotora, ukupne snage 225 KS. Domet ove verzije na struju iznosi 55 km.
U Srbiji cena za novi Peugeot 3008 sa 1.2 PureTech motorom i sa manuelnim menjačem, u Active pack paketu opreme iznosi 24.290 evra sa uključenom metalik bojom. Pregled cena i paketa opreme za 3008, pogledajte na ovom linku.
Više detalja o novom Peugeot 3008, saznajte ovde, a ponudu za novi francuski SUV, možete dobiti na ovom linku.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare