Iako je Tesla postala jedan od vodećih igrača na tehnološkom vrhuncu električnih vozila, i dalje još uvek nisu na nivou tradicionalnih proizvođača automobila u smislu industrijske proizvodnje i, što je najvažnije, kvaliteta. Evo šta još kaže najnoviji nemački TUV izveštaj.
Vesti iz Nemačke jasno stavljaju to pitanje u fokus, budući da je Teslin Model S ostvario poprilično nepovoljne rezultate po pitanju kvaliteta u odnosu na konkurenciju EV-a, prenosi dnevnik.hr.
U Nemačkoj se redovno sprovode rigorozni pregledi automobila, prvo nakon što je automobil bio u upotrebi 3 godine, a zatim svake 2 godine nakon toga. Testiranje tradicionalno obavljaju organizacije koje rade pod zastavom TÜV-a.
U vrhu liste
Smart Fortwo Electric Drive pokazao se najboljim od svih, sa samo 3,5 posto vozila koja su pokazala bilo kakve nedostatke nakon prijave na pregled.
BMW-ov i3 zauzeo je drugo mesto s 4,7 posto vozila sa uočljivim kvarom. Prvi BMW-ov električni automobil prestaje da se proizvodi na leto, a ko će ga naslediti pročitajte ovde.
Poređenja radi, prosečna stopa kvarova za sve automobile u periodu 2-3 godine u Nemačkoj je 4,7 posto.
Na dnu liste
Međutim, drugi modeli nisu bili te sreće: Renault Zoe ostvario je rezultat ispod proseka – od 5,7% vozila s uočenim kvarovima.
Ali, daleko najgori je bio Teslin Model S. Čak 10,7 odsto primeraka imalo je nekakav oblik kvara na redovnim pregledima sprovedenim u Nemačkoj.
Ne samo da je Model S najgori EV u studiji, već je bio na pretposlednjem mestu od svih automobila, uključujući vozila s unutrašnjim sagorevanjem. Zapravo, Teslina perjanica bolja je samo od Dacia Logana i Dacia Dustera. Primarni problemi navedeni za Model S bili su u vezi sa oslanjanjem, kao i sa svetlima za maglu i kratkim svetlima.
Bonus video: Kako izgleda život sa najmanjim i najpovoljnijim Mercedesom na struju u Srbiji
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare