Prema predanju, ko ugleda glavu Meduze, ostaje skamenjen. Novi aksesoar modne kuće Versace vas neće skameniti, ali će sigurno izazvati potpuno oprečne reakcije - ili ćete ga obožavati ili se zgroziti.
Motiv Meduze je logo Versace brenda od samog početka. Đani Versaće ga je izabrao jer je priželjkivao da njegova odeća transformiše običnu ženu u zavodnicu. Od tada smo glavu oko koje su zmije otrovnice viđali na kaiševima, torbama, haljinama, parfemima, ali i na nameštaju.
Sada smo dobili i novi aksesoar, koji je povezao nespojivo – značku šerifa i Meduzu. Broš modne kuće Versace u obaveznoj zlatnoj boji ima oblik značke, a u unutrašnjosti je Meduza. Cena ovog eklektičnog ukrasa je 325 dolara.
Inače, Donatela Versaće je ovih dana napisala pismo iz karantina.
„Uprkos situaciji osećamo se ujedinjeni kao nikada pre i svi smo shvatili da ćemo ovo prevazići ako delujemo zajedno, kao tim. Kao moj omiljeni tim – Inter Milan.
Naši lekari i medicinske sestre rade non-stop proteklih nedelja, spavaju na klupama i daju svoje živote da bi spasli naše“, piše Donatela i poziva sve ljude da poslušaju stručnjake i ostanu kod kuće.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: