Foto: Petar Pavlov

Dizajnerka Marina Mićanović predstavila je svoju novu kolekciju kožnih torbi 5. septembra na International Digital Fashion Week, a zanimljivo je da je Ukiyo istovremeno i torba i odevni predmet.

Reč je o multifunkcionalnim torbama autentičnog dizajna, futurističkih linija. Torba može da se nosi na više načina – kao ranac, torba na jedno rame ili pismo torbica. Kada se nosi kao ranac na leđima, onda je i odevni predmet.

Foto: Srđan Mijajlović

„‘Ukiyo’  je specifičnog dizajna, ujedno je i torba i odevni predmet. Reč je o konceptu ‘3 u 1’, a namenjena je ženama koje prevazilaze sve granice, za koje ne postoje ograničenja, ženama koje ne žele da ustuknu pred preprekama, nego ih preskaču. Simbolika je i u uživanju u trenutku, njegovom otimanju od  prolaznosti.  Reakcije su, zaista, prevazišle moja očekivanja. Trenutno radim na autorskoj zaštiti dizajna torbe i mog brenda jer postoje zainteresovani investitori koji žele da stanu iza ovog projekta. Uverena sam da će ova torba postati moj zaštitni znak“, objašnjava modna dizajnerka.

Iako je svet mode pretrpeo snažan udarac zbog trenutne globalne situacije, na International Digital Fashion Week učestvovalo je preko stotinu dizajnera i brendova, a među njima Alberta Ferretti, Dsquared2, Ermenegildo Zegna, Iceberg, Max Mara, Salvatore Ferragamo…

Pročitajte još:

„Svi smo na svojoj koži  osetili promene koje je donela pandemija. U takvoj situaciji možemo očajavati ili potražiti izlaz. Nedelje mode na kakve smo navikli, sada ne mogu da se održe. Modne prezentacije sele se na digitalne platforme i društvene mreže. Ali, najvažnije je da kreativna energija postoji i uvek će se naći način da se ona izrazi. International Digital Fashion Week trenutno je najznačajnija modna digitalna platforma u svetu i drago mi je što sam biila deo toga“, kaže Mićanović.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar