UGG
Foto: UGG via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Jedno od novijih istraživanje tržišta pokazuje da će ružne čizme poput Ugg modela biti najtraženije sve do 2026. godine.

Istraživanje je sprovedeno u doba koronavirusa da bi se dobila jasnija slika o tome šta će kupci tražiti što direktno oblikuje modele biznisa. U modnom svetu, konkretno, to se odnosi na trendove.

Konkurencija među brendovima koji već prave „ružne čizme“ je velika. U vrhu su modne marke Ugg, Mou, Juyi, Love, CozySteps, Aukoala, Belle, YellowEarth.

Mou čizme
Foto: Castro / Pacific coast news / Profimedia

Ugg su se vratile na velika vrata kad su tokom pandemije ponovo počele da ih nose poznate glumice i manekenke, a postale su simbol udobnosti u karantinu, dok ih je magazin Vogue proglasio za „supermodel obuću izolacije“.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ᧁꪖ᥇??ꫀꪶꪖ ?ꪊꫀꫀꪀ?ꫀ (@gabika.queenie) on

Najveći modni pretraživač na svetu Lyst je nedavno objavio da je ogromna potražnja za „ružnim čizmama“.

„Ružne čizme su zamenile ružne sandale posle leta i potražnja za Ugg je za nedelju dana porasla 24 odsto. Poslednjeg meseca smo imali više od 41.000 pretragu tog brenda“, rekli su u Lystu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by gackishoes (@gackishoes.at) on

Strogi kostimi, odela i korporacijski „dress code“ nikada neće nestati, ali gomila ljudi koji su tokom pandemije imali vremena da razmisle šta zaista nose iz svojih garderobera i u čemu se osećaju prijatno su promenili svoj stil.

Zato sad ogromna potražnja za udobnim patofna čizmama nikog ne iznenađuje, ali pomalo zabrinjava prognoza da ćemo ih na ulicama gledati do 2026. godine. Čija kičma preživi – pričaće.

*

Bonus video:

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar