Filmovi Stenlija Kjubrika obuhvataju širok spektar istorijskih perioda, od 18. veka u "Beri Lindonu" do distopijske budućnosti u "Paklenoj pomorandži". Ako to znate i videli ste fotografije sa revije Louis Vuitton koja je zatvorila Nedelju mode u Parizu, biće vam logičan i istorijski miks koji ima direktnu vezu sa čuvenim rediteljem.
Ta veza je kostimografkinja Stenlija Kjubrika – Milena Kanonero koja je zajedno sa dizajnerom Nicolasom Ghesquierom obukla više od 200 „likova“ s revije. Kostimi su varirali od 15. veka do 50-ih godina i savršeno su se uklopili uz soundtrek Woodkida i Bryce Dessnera. Čim je počela muzika, bilo je jasno da se dešava nešto čudno – svetlo je palo na gomilu zamrznutih ljudi. Onda su počeli da se sporo pomeraju kao slike iz Harija Potera, svi u istorijskoj odeći – šareni, šašavi i divni.
„Hteo sam da različiti periodi budu sukobljeni jedan sa drugim“, rekao je glavni dizajner Louis Vuittona Nicolas Ghesquiere.
Sama kolekcija za jesen-zimu 2020. je takođe vukla reference na različite istorijske epohe.
Bajkerske jakne uklopljene s baroknim detaljima i futurističke haljine s metalik karnerima su kao višnja na torti klasičnih krojeva i materijala.
Ključ uspeha kolekcije i jesu ti nosivi komadi, manje vidljivi, ali prisutni koji su upotpunjeni genijalnim kostimografskim rešenjima.
U tipičnom stilu Ghesquiera, igra slobodnih asocijacija je dovela do opšteg oduševljenja, a komad koji je publiku definitivno kupio je barokna moto jakna. Zelena koža ukrašena vezom, kamenčićima i kićankama je sve što je dizajner Vuittona imao u vidu kada je rekao: „Ova revija je ‘anti-total look’ koji naglašava individualnost, uzbuđenje koje imaš kada se suočiš sa nečijim ormarom. Komad funkcionalne garderobe može biti deo formalnog odevanja i obrnuto“.
Zumirajte suknju sa karnerima i kožnim detaljima koja se nosi preko krem providnih pantalona, uz vuneni džemper i torbu u prirodnoj kožnoj nijansi.
To je doza inspiracije koja je prevazišla standardne srpske doživljaje Louis Vuittona. Umeće Ghesquiera dobacuje mnogo dalje od vidljivih inicijala i kofera lokalnih pevačica i fudbalera, a ova kolekcija je to i dokazala.