Foto: print screen Probudi se

Modna kuća "Guči" lansirala je haljinu za muškarce sa satenskom trakom i kragnicom, po ceni od 2600 dolara, sa idejom da se prekine sa stereotipima. Možemo li muške haljine uskoro očekivati i na štenderima u domaćim prodavnicama, u "Probudi se" govorili su Nenad Radujević, osnivač i direktor modnog studija "Klik" i modna urednica portala "Buro" Manda Javorina.

Javorina smatra da je lansiranje haljine za muškarce vrlo promišljeno urađeno i vrlo „on brend“ za Guči.

Povezane vesti:

„To je nešto što njihov kreativni direktor Aleksandar Mikele radi otkad je došao na tu poziciju je brisanje stereotipa“, tvrdi ona.

Napominje da sve vreme govorimo o nečemu što je u domenu luksuza i što služi kao primer.

„U pitanju je nešto sa čim će možda ljudi pre da se identifikuju, nego da odu i da to kupe“, kaže Javorina.

Na pitanje šta je sporno, da li to što muškarci treba da nose hajine ili cena, Radujević odgovara kako je za javnost verovatno sprono i jedno i drugo.

#related-news_0

„Ja bih tu fascinaciju ženskom haljinom, ženskom suknjom razbio povratkom u istoriju mode. Naša moda leži na tome da se od rimskih suknji, ili rimskih toga krenulo razvijanje modnih krojeva do današnjih kreacija“, kaže on i dodaje:

„Muška suknja u našoj civilizaciji i kulturi nije ništa novo, pa ni ta muška haljina. Manitije svešteničke su itekako haljine pa nemamo ništa protiv toga, samo imamo drugu verziju razmišljanja o tom odevnom komadu“.

Kažu kako ni Guči ovaj komad odeće ne ističe kao haljunu, nego kao tuniku, i nosi se uz pantalone.

„Ne verujem da će to zaživeti na ulicama u Beogradu i nekih drugih gradova, ali ćemo se sigurno desiti da ćemo viđati neke mlade ljude koji će biti dovoljno hrabri da to nose i koji će razbijati stereotipe“, poručuje on.

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare