Modna kuća "Guči" lansirala je haljinu za muškarce sa satenskom trakom i kragnicom, po ceni od 2600 dolara, sa idejom da se prekine sa stereotipima. Možemo li muške haljine uskoro očekivati i na štenderima u domaćim prodavnicama, u "Probudi se" govorili su Nenad Radujević, osnivač i direktor modnog studija "Klik" i modna urednica portala "Buro" Manda Javorina.
Javorina smatra da je lansiranje haljine za muškarce vrlo promišljeno urađeno i vrlo „on brend“ za Guči.
„To je nešto što njihov kreativni direktor Aleksandar Mikele radi otkad je došao na tu poziciju je brisanje stereotipa“, tvrdi ona.
Napominje da sve vreme govorimo o nečemu što je u domenu luksuza i što služi kao primer.
„U pitanju je nešto sa čim će možda ljudi pre da se identifikuju, nego da odu i da to kupe“, kaže Javorina.
Na pitanje šta je sporno, da li to što muškarci treba da nose hajine ili cena, Radujević odgovara kako je za javnost verovatno sprono i jedno i drugo.
#related-news_0
„Ja bih tu fascinaciju ženskom haljinom, ženskom suknjom razbio povratkom u istoriju mode. Naša moda leži na tome da se od rimskih suknji, ili rimskih toga krenulo razvijanje modnih krojeva do današnjih kreacija“, kaže on i dodaje:
„Muška suknja u našoj civilizaciji i kulturi nije ništa novo, pa ni ta muška haljina. Manitije svešteničke su itekako haljine pa nemamo ništa protiv toga, samo imamo drugu verziju razmišljanja o tom odevnom komadu“.
Kažu kako ni Guči ovaj komad odeće ne ističe kao haljunu, nego kao tuniku, i nosi se uz pantalone.
„Ne verujem da će to zaživeti na ulicama u Beogradu i nekih drugih gradova, ali ćemo se sigurno desiti da ćemo viđati neke mlade ljude koji će biti dovoljno hrabri da to nose i koji će razbijati stereotipe“, poručuje on.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare