Novo izdanje italijanskog Voga izlazi 10. aprila, a njegova naslovna strana simboliše patnju i prazninu.
Umesto modne fotografije manekenke ili glumice, na šta su do pandemije i koronavirusa navikli čitaoci „modne biblije“, naslovna strana je bela i na njoj nema ničeg osim meseca kada izlazi i imena magazina.
„U svojoj dugoj istoriji koja obuhvata više od sto godina, Vog je prošao kroz ratove, krize, terorističke napade. Njegova plemenita tradicija je da nikad ne gleda na drugu stranu. Pre malo manje od dve nedelje trebalo je da štampamo izdanje koje smo planirali već neko vreme i koje je uključivalo i ‘L’Uomo Vogue’. Ali sada pričati o bilo čemu drugom, dok ljudi umiru, a lekari i medicinske sestre rizikuju svoje živote a svet se zauvek menja, nije u DNK ‘Vogue Italia’. Zato smo krenuli ispočetka. Odluka da prvi put u našoj istoriji štampamo potpuno belu naslovnicu nije doneta jer je nedostajalo slika – baš nasuprot. Izabrali smo je jer bela boja simboliše brojne stvari u istovremeno.
Belo je pre svega poštovanje.
Belo je ponovno rođenje, svetlost nakon tame, zbir svih boja.
Bela je boja uniforme koju nose oni koji su svoj život stavili na prvu liniju kako bi spasili naše. Predstavlja prostor i vreme za razmišljanje, kao i za tišinu.
Belo je za one koji ovo prazno vreme i prostor ispunjavaju idejama, razmišljanjima, pričama, stihovima, muzikom i brigom za druge.
Bela nas podseća na vremena posle krize 1929. godine, kad je ova besprekorna boja dominirala na odeći kao izraz čistote u sadašnjosti i nade u budućnost. I iznad svega, belo nije predaja, već prazan list koji čeka da bude ispisan, naslovna stranica nove priče koja upravo treba da počne“, poručuje urednički bord predvođen glavnim urednikom Emanuelom Farnetijem.