Gucci
Foto: Gucci via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Italijanski brend Gucci više neće imati isti broj godišnjih revija kao pre koronavirusa, najavio je kreativni direktor Alessandro Michele.

Gucci želi da promeni modna pravila. Italijanski brend se priključio gomili drugih manjih modnih kuća koje pozivaju na uvođenje novina posle pandemije. Ime kreativnog direktora i dizajnera Alessandra Michelea će im sigurno pomoći, jer uz velike igrače promene su realnije.

Alessandro Michele
Foto: Miguel MEDINA / AFP / Profimedia

On je objavio da će brend iza kojeg stoji smanjiti broj godišnjih revija sa pet na dve i da će iza sebe ostaviti sve takozvane prezenatacije „cruise“ kolekcija. Takođe, Michele želi da ukine razlike između ženske i muške garderobe i tradicionalne podele na jesenje-zimske i prolećno-letnje kolekcije.

„Treba nam svež vazduh koji će omogućiti da ovaj kompleksan sistem bude ponovo rođen“, rekao je Michele.

Gucci kampanja
Foto: Gucci via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Usled pandemije koronavirusa modna industrija i brendovi su doživeli ozbiljan udarac. Brend Saint Laurent je najavio da će odustati od sezonskih revija i da će ove godine pratiti sopstveni raspored. Dries Van Noten neće održati nijednu reviju pre 2021. a Giorgio Armani će u septembru napraviti kombinaciju muške i ženske revije, dok će kolekciju visoke mode prikazati u januaru u Milanu umesto u Parizu.

Gucci
Foto: Gucci via Bestimage / Bestimage / Profimedia

Ipak, Gucci je prva modna kuća koja uvodi stalne promene. Sa Micheleom se slažu i Modne komore u Americi i Velikoj Britaniji. Ova modna tela su pozvala da dizajneri prikazuju samo dve sezonske revije u toku godine.

Michele je rekao da je tokom izolacije u svom stanu u Rimu prvi put ozbiljno razmišljao o svom radu, kreativnosti, budućnosti i izjavio je da je njegova kreativnost ugrožena nametima modne industrije.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar