Neodoljivi Dejvid Gandi, za kog kažu da je najbolji frajer na svetu, ponovo je zvezda nove kampanje brenda Dolce & Gabbana. Otkad je zaštitno lice ove kuće, njegov život se okrenuo naopčke, pa preko leta ne sanja Ibicu kao mnogi, već nešto sasvim drugačije.
Uz Dejvida Gandija i lepote Sicilije reklama za nove Dolce & Gabbana naočare sinonim su za eleganciju, spontanost i strast koje ovaj brend predstavlja.
View this post on Instagram
Ova kolekcija definitivno izražava intenzitet i poželjnost, a Dejvid Gandi bez sumnje doprinosi svemu tome.
A otkad je on 2007. postao zaštitno lice sada već legendarnog parfema Dolce Light Blue, njegov život se sasvim promenio.
View this post on Instagram
Pošto je jedan od najtraženijih foto-modela na svetu, skoro da nema slobodnog vremena. I mada se brendovi lome oko njega, priča se da je prilično stidljiv momak. Dani mu se svode na letove od Los Anđelesa do Barselone, pa do Majamija i Škotske i snimanja za Massimo Dutti ili Johnnie Walker – i njihovo je zaštitno lice.
„Prilično je napeto. Letim 85 do 90 puta godišnje. Dok nisam bio u biznis klasi, bio sam redovan u ekonomskoj, što je bilo teško, jer sam dosta visok. Ali to je moj život, tako je već duže vreme. Verovatno sam na neki način samotnjak. Ako kao ja, putujete ovako često više od 10 godina, prilično dobro upoznajete samog sebe“, kazao je svojevremeno Gandi, čiji su roditelji uspešni poslovni ljudi koji se bave nekretninama.
I sami su voleli putovanja, a tu ljubav su preneli i na Dejvida i njegovu sestru Kler.
„Bili smo na Aljasci da vidimo mrke medvede, išli smo da vidimo kišne šume Amazona, obišli Galapagos“, priča Dejvid.
Ipak, zbog posla on propušta mnoga zadovoljstva.
View this post on Instagram
„Mnogo puta sam otkazao odmor. Inače, za mene je odmor nešto drugačije – kada ljudi pričaju o Ibici, ja sam u fazonu Ugande, gde ću da vidim gorile“, priča Gandi kako mu je omiljena destinacija Afrika.
Što se prijatelja tiče, Gandi ih u modnoj industriji ima nekoliko, ali oni najbliži su iz rodnog Eseksa.
„Polovina njih su bankari. To su drugari kojima se uvek vraćam. Odrasli smo zajedno, a sada neki od njih imaju decu, što je zanimljivo“, otkriva Gandi.
Njegove ljubavi, najpre Moli King, pevačica benda “The Saturdays”, a zatim model Sara En Maklin, zanimaju tabloide, ali on o tome ne želi da priča. Ne razume ni one koji život dele na Tviteru i više voli svoj hobi – automobile. O njima je pisao i kolumnu za magazin GQ. Još jedna strast su mu antikviteti, pa je u tom stilu opremio i trospratnu viktorijansku vilu koju je kupio u Fulamu.
View this post on Instagram
„Sa puta često donosim stare lampe, ramove za slike. Želim da se bavim reprodukcijom nameštaja, ali mislim da sada nije trenutak za takve poduhvate“, pričao je Gandi.
I tu nije kraj – Dejvid Gandi rado pomaže lokalnom skloništu za pse, mada svog ne može da ima jer je stalno na putu.
„Putujem po svetu, radim sa najlepšim ženama, najboljim kreativcima, uživam u svemu i pritom zarađujem mnogo novca! Pa sad, da li ste dovoljno glupi da to radite ili ste dovoljno glupi da to ne radite? Pitam ja vas“, iskren je Dejvid Gandi.
Svojevremeno je priželjkivao i da se bavi glumom, a mnoge ponude je dobijao baš zato što u vešu izgleda tako kako izgleda.
I mada ima novca koliko želi, Gandi često kupuje na rasprodajama, a uz to je stekao i dobar njuh za biznis. To i ne čudi jer ima diplomu Katedre za marketing Univerziteta u Gločesteršajru. A i sam kaže kako je njegov put od nepoznatog manekena do modnog brenda bio dobro isplaniran.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare