Čak su i dizajneri iz celog sveta zatečeni, ali i besni zbog nakita koji potpisuje brend Bottega Veneta. Deluje kao šala, ali ogrlicu od plastičnih džidža ili telefonske žice prodaju za 1.500 evra.
Dok drugi brendovi pokušavaju da se adaptiraju novim, pandemijskim zahtevima potrošača, Bottega Veneta je postao predmet šale. Obezvređujući kreativnost i posvećenost konkurencije, shvatili su da i dalje ima ljudi koji su samo za potpis spremni da plate bogatstvo.
Od plastične spiralne žice koja podseća na nekadašnje telefonske gajtane ili jeftinu gumicu za kosu, su napravili celu liniju nakita – prstenje je od 350 do 600 evra, a ogrlice dostižu i cenu od 1.500 evra.
View this post on Instagram
Tu su i indi varijante cvetnih ogrlica, kakve često prave i deca, a realna cena im nije viša od 500 dinara, ali s potpisom Veneta dostižu 2.800 evra.
View this post on Instagram
U sedištu Bottega Veneta kažu da njihov nakit „oponaša skulpturalni karakter tradicionalnih predmeta od venecijanskog Murano stakla“.
I dok se ljudi čude jer je sve ovo kako pišu – „prevara“, „đubre“, „smešno“, Bottega Veneta zadovoljno trlja ruke jer među generacijom novih influensera ipak ima onih koji bi dali pravo malo bogatstvo za obično parče gume ili plastike, samo ako ima „in“ potpis.
*
Bonus video:
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: