Foto: Promo

Reklama sa Superboula koja je zbunila gledaoce trebalo bi da ih natera da kupe zobeno mleko, ali su je mnogi istog trenutka proglasili najgorom reklamom ikad.

Reklama za Oatly mleko traje 30 sekundi i prikazuje izvršnog direktora kompanije Tonija Pitersona dok u polju svira sintisajzer i peva pesmu o mleku. I to je to.

„Ta reklama je bila toliko loša da nikad više neću kupiti Oatly“, „Oatly, volim vaše mleko i sve, ali zbog te reklame sam htio flašu kravljeg“, „Najgora reklama ikad“, „Sve što ova reklama poručuje je: Imamo para samo za reklamni prostor“, komentirali su neki, a prenosi Index.

Međutim, bilo je i oduševljenih, koji su prepoznali dozu humora u nizu napucanih reklama kakve se plasiraju na Super Bowlu.

„Ok, ovo mi je najbolja reklama dosad, savršen smisao za humor“; „Ovo je bila najčudnija reklama na Superboulu ikad i nikad nisam bila srećnija zbog toga“; „Ne mogu da izbacim džingl iz glave“, pisali su.

U svakom slučaju, izazvala je pažnju, a upravo to i jeste cilj reklame, zar ne? Sudeći prema objavi na sajtu kompanije nakon što je reklama prikazana, Oatly je računao na ovakve reakcije.

„Da, to je zaista bio naš izvršni direktor kako peva na Superboulu“, naveli su, a onda počeli i da dele majice s natpisom: „Stvarno mi je grozna ona Oatly reklama.“

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Oatly (@oatly)

***

Bonus video:

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar