Foto: Društvene mreže

Prošlo je skoro godinu dana od stravičnog zločina u školi "Vladislav Ribnikar" kada je maloletni K.K. usmrtio osam učenika i čuvara škole, a 3. maj Srbija pamti kao jedan od najtužnijih datuma. Ipak, neki su zloupotrebili ovu tragediji i rešili da na osnovu nje privuku pažnju javnosti.

Velika tragedija u školi i masakr u Mladenovcu samo dan kasnije, podstakao je brojne influensere da svoj medijski prostor i uticaj iskoriste da govore o različitim temama povezanim sa velikim stradanjima sa kojima se naša zemlja nikadaranije nije suočila.

PROČITAJTE JOŠ:

Govorilo se o vršnjačkom nasilju, roditeljstvu, a ove dve velike tragedije duboko su potresle sve.

Međutim, pojavili su se pojedinci koji su želeli da iskoriste najtužnije dane i stravična stradanja za svoju promociju i profit u cilju da privuku pažnju javnosti.

Influenser Nikola Jovanović, poznatiji kao Nixa Zizu, nedavno je otputovao na Kostariku što je iskoristio da snimi reklamu za svoj sajt za klađenje. Osim što reklamira kockanje, on je odlučio da scenario reklame poveže sa dečakom ubicom, Kostom K., pa je objavom video-snimka uspeo da zgorzi javnost.

„Vidiš, Kosta, šta si propustio da ih nisi pobio… Kosta, Kosta… Umesto da dođeš na tvoju Kostariku… Razumeš, da ‘trejduješ’… Kosta, Kosta… Ovo ćeš i ti da radiš, samo sutra…“, pričao je Jovanović u video-snimku koji je objavio na društvenim mrežama, želeći da poruči dečaku ubici šta propušta dok nije na slobodi, a onda su usledili kadrovi sa ove destinacije na kojima se ističe uživanje u luksuzu.

Kako su ubrzo počeli da se nižu negativni komentari, Nikola Jovanović odlučio je da obriše video. Međutim, ipak je bilo kasno da se u potpunosti izbriže sadržaj koji je zabeležio, jer je njegov snimak počeo da se širi mrežama i izaziva žestoke osude.

BONUS VIDEO: Nova sreda ispred Ribnikara: Protest roditelja ubijenih đaka 3. maja

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare