Pevačica Aleksandra Prijović trenutno je jedna od najpopularnijih u regionu, a u brojnim gradovima održala je po nekoliko koncerata u prepunim arenama.
Samo u Areni Zagreb održala je pet uzastopnih koncerata, a glumac, muzičar, pisac i režiser Nele Karajlić sada je prokomentarisao njen uspeh.
„Naša realnost je ta muzika, a ne ta politika. To što je ta politika formalno promenila naše živote, ona nikad nije promenila ono što mi nosimo u sebi, a to je ta muzika, odnosno to vreme. Ono što je meni realno, to nije možda nekome ko je rođen van tog vremena, ili pre ili posle ili koji to vreme nije doživeo onako kako sam ga doživeo ja, to je njemu fiktivno, ali je*e mi se. Sve ono što je vezano za muziku tog vremena i uopšte za popularnu kulturu tog vremena nama daje za pravo da mi kažemo da se Jugoslavija nikada nije ni raspala, ako Dino Merlin može da puni sve dvorane, ako Bijelo dugme može da puni sve dvorane, ako još uvek svi gledaju filmove Kuste, Zafranovića, Rajka Grlića… Šta se onda raspalo? Raspala se samo geografija i politika, što mene kao nekog ko je živeo u to burno doba nikad nije ni interesovalo“, rekao je on, prenosi „Telegraf“.
Nakon ovoga, osvrnuo se na uspeh Aleksandre Prijović i njene koncerte u Zagrebu.
„To je konačan rezultat jedne ozbiljne industrije koja je započela negde početkom 21. veka i koja je počela da radi po nekim zapadnim principima, pre svega mislim na produkciju tipa Grand i to. Kad smo s Kusturicom radili operu ‘Dom za vešanje’ u Parizu 2007. godine, uzaludno smo sami tražili dva pevača koja će igrati Perhana i Azru. Samo jedan telefonski poziv mom drugu Žiki u Grandu je bio dovoljan da on nama ‘istrese’ desetak tih mladih, talentovanih dečaka i devojčica koji su tad imali po 16, 17 godina. Izabrali smo Milicu Todorović i Stevu Anđelkovića“, istakao je Karajlić.
BONUS VIDEO: Aleksandra Prijović i Osman Hadžić – Zagreb – Peti koncert