Najpopularnije ličnosti na društvenim mrežama poput Tik-Toka u očima svoje publike postaju mnogo uticajnije zvezde od holivudskih glumaca ili pevača koji su na javnoj sceni već decenijama. Iako su tu tek nekoliko meseci, nedelja, dana ili sati, za mlađu generaciju, niko drugi ne može da nadmaši njihove kvalitete - kojih u većini slučajeva, gotovo i da nema.
Tik-tokeri brže nego ikada postaju planetarno popularni, odnosno viralni, sa milionima fanova širom sveta. Mnogi od njih imaju tek deset, dvanaest, šesnaest ili dvadeset godina i pripadaju istoj generaciji kao njihovi obožavatelji – generaciji Z.
Tajna njihove slave jesu kratki video klipovi sa sinhronizovanim zvukom koji idealno odgovarau vremenu u kome živimo – ubrzani su, kratki, duhoviti ili prijatni za oko i najbolje od svega, relaksirajući. Čak i ako niste upoznati sa ovom društvenom mrežom, možda je pravo vreme da to uradite sada.
Tik-Tok za svega dve godine ima više od milijardu i pet stotina miliona „skidanja“, a njegova popularnost i uticaj raste iz dana u dan.
Najpopularniji profili na ovoj mreži nemaju ni približno pratilaca kao vodeći Jutjub kanali ili Instagram profili javnih ličnosti, ali je činjenica da je Tik-Tok, upravo zbog svoje sinhronizacije pesama kroz video, bio dobra „odskočna daska“ za neke od vodećih hitova današnjice. Primera radi, Lil Nasov hit „Old Town Road“ isprva je doživeo veliku popularnost baš na Tik-Toku, a Doja Cat se proslavila baš zahvljujući influenserima koji su na ovoj društvenoj mreži snimali klipove uz njenu pesmu „Say so“.
U jednom trenutku, bliznakinje Lisa i Lena iz Nemačke imale su najpopularniji nalog na Tik-Toku, ali su ga obrisale krajem marta 2019. godine kako bi se posvetile drugim stvarima, i kako su rekle, pravom životu. U 2020. godini, najpopularniji nalog na kineskoj društvenoj mreži ima Čarli D’Amelio, koja je postala najveći i najuticajniji kreator na toj platformi.
Nju trenutno prati 41 milion ljudi, a brojka se svakodnevno uvećava.
Ona je napravila svoj nalog tokom 2019. godine, kada joj je bilo tek petnaest godina, a za samo nekoliko meseci postala je najviralnija zvezda ove društvene mreže. Zahvaljujući video klipovima u kojima igra uz popularne pesme današnjice, Čarli je dobila minijaturnu ulogu u jednoj reklami na SuperBolu – najgledanijem sportskom događaju na planeti, a potpisala je i ugovor sa vodećom agencijom za talente u SAD.
Na listi najuticajnijih Tik-Tokera nalazi se i Loren Grej, koja kaska za Čarli za „samo“ dvesta hiljada pratilaca. Ona se proslavila snimajući sebe kako otvara usta uz hitove poznatih pesama. Tokom 2019. godine izjavila je za „Insider“ da u budućnosti želi da se posveti muzičkoj karijeri, a snimila je i svoj prvi singl „Can’t do it“. Do sada je nominovana za nekoliko „Teen’s Choice“ i „People’s Choice“ nagrada.
Na trećem mestu nalazi se šesnaestogodišnji Rajaz Afren iz Indije, koji je zahvaljujući Tik-Toku postao viralan glumac koji imitra druge javne ličnosti na svom kanalu. On često sarađuje sa drugim popularnim indijskim tik-tokerima, a trenutno ga prati više od 32 miliona ljudi.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.