Pogledajte kratak film ''Trezno i oprezno''
Da li su vam preporučene mere u borbi protiv korona virusa sada deo rutine? Da li je odgovornost u konzumaciji alkohola nešto što je MUST DO u vašem okruženju?
Udruženje pivara Srbije novim edukativnim filmom „Trezno i oprezno“ želi da podseti sve potrošače da je lična odgovornost, kako u pogledu mera povodom pandemije tako i u odnosu na konzumaciju alkohola, najvažnija karika u stvaranju bezbednog okruženja svih nas.
Udruženje pivara Srbije, koje čine Apatinska pivara, Carlsberg Srbija, HEINEKEN Srbija i Sladara Soufflet, je još 2017. pokrenulo kampanju „Trezno i oprezno“. Cilj ove inicijative je promocija koncepta odgovornog i umerenog konzumiranja alkohola.
Pogledajte kako jedna vesela ekipa obeležava rođendan pod novim režimom, odgovorno u obe ove dimenzije.
Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama Instagram, Fejsbuk i Tviter.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar