Foto: Nebojša Babić

TV Nova je s početkom nove jesenje programske šeme potvrdila svoj status lidera u sadržaju koji pokreće publiku. Protekli vikend doneo je izvanredne rezultate gledanosti u SBB mreži, čime je Nova još jednom dokazala da se kvalitetan i relevantan program uvek prepoznaje.

Premijerna epizoda nove sezone „Utiska nedelje“ bila je ubedljivo najgledaniji televizijski sadržaj u Srbiji u svom terminu emitovanja, zabeleživši fenomenalan prosečni šer od 16.50%. Autorka i voditeljka Olja Bećković sumirala je utiske sa gostima u studiju – Nikolinom Sinđelić, studentkinjom Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Beogradu, Dušanom Cvetkovićem, studentom Fizičkog fakulteta Univerziteta u Beogradu, Majom Kovačević, dekankom Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Beogradu, Vojom Radovanovićem, dekanom Fizičkog fakulteta Univerziteta u Beogradu.

PROČITAJTE JOŠ:

Povratak emisije „24 minuta sa Zoranom Kesićem“ bio je jednako uspešan. Gost premijerne epizode bio je legendarni košarkaš Miroslav Mića Berić, a emisija je ostvarila prosečni šer od 12.50%, čime je prestigla sve televizije sa nacionalnom frekvencijom, kao i Javni servis.

Jutarnji program „Pokreni se“ oba dana vikenda je pozicionirao Novu na mesto najgledanije komercijalne televizije u Srbiji od 7 do 11h, sa prosečnim šerom od oko 15%.

Uspešne premijere beležile su i emisije „Zdravo misli“ dr Katarine Bajec i edukativna dečja emisija „Kuća sa 1000 vrata“, zahvaljujući kojima je Nova zauzela drugo mesto među kablovskim televizijama, odmah iza N1.

Veliku pažnju publike privukao je i početak nove, četvrte sezone vodećeg regionalnog digitalnog muzičkog takmičenja – IDJ Pepsi Show. Prva epizoda, emitovana u petak, pozicionirala je Novu kao drugu najgledaniju kablovsku televiziju, a impresivne brojke na digitalnim platformama dodatno potvrđuju uspeh – gotovo 10.000 gledalaca pratilo je premijeru uživo na YouTube-u, dok epizoda trenutno broji preko 200.000 pregleda. Na društvenim mrežama ostvareno je čak 12 miliona pregleda, od čega 5,7 miliona na Instagramu i 6,3 miliona na TikToku.

Foto: Milena Popović / IDJ Pepsi Show, Nataša Bekvalac, Relja Popović, Seka Aleksić

Sa snažnim startom jesenje sezone i impresivnim rezultatima u svim programskim segmentima, od političkih i zabavnih emisija, preko jutarnjih formata, do dečjeg i muzičkog programa, TV Nova još jednom potvrđuje da je izbor za sve generacije gledalaca.

Hvala na poverenju!

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar