Kortni Lav ponovo je dospela u žižu interesovanja javnosti nakon što se obrušila na trenutno najveću pop zvezdu na planeti - Tejlor Svift. U razgovoru za medije, rekla je da je Tejlor današnja Madona, ali da nema ništa istinski "umetničko" u vezi nje. Ovo nije prvi put da je upotrebila Madonu kako bi dobila novinarsku pažnju, ali je sada definitivno pokrenula goreću debatu u svetu šoubiznisa.
Izjava koju je Kortni Lav dala američkim medijima izjavivši vrlo nepopularno mišljenje – da je umetnost Tejlor Svift bezvredna, a onda je dodatno uvredila i kraljicu pop muzike Madonu, poredeći ove dve pevačice. Prvi problem je nastao zbog, kako su naveli fanovi pevačica, nepoštovanja rada Tejlor Svift, a onda je još veća grupa javnosti odlučila da se umeša u debatu i pokuša da da odgovor na pitanje, a ko je zapravo nova Madona današnjice?
Gledao iz različitih uglova, uzimajući u obzir karijerne uspehe i padove, komercijalne uspehe, nagrade, talenat i sposobnost da iznesu kontroverzne i nepopularne teme, ali i bavljenje društvenim aktivizmom i politikom, te tumačenje uloga na filmu, čini se da postoji samo jedna zvezda koja je uspešno pratila „magični recept“ vanvremenske legende pop muzike.
I ta zvezda nije Tejlor Svift. Radi se, naravno, o Lejdi Gagi.
Kontroverzna pop diva proglašena je novom kraljicom pop muzike samo dve godine od lansiranja svoja prva dva singla – „Just Dance“ i „Poker Face“. Uspeh tih singlova, ali i debi albuma „The Fame“, te još veći uspeh albuma „The Fame Monster“ i „Born This Way“ na kojima se nalaze i singlovi poput „Alejandro“ i „Bad Romance“ ili „The Edge of Glory“, bio je samo početak brendiranja Lejdi Gage kao nove kontroverzne kraljice pop muzike.
Usledili su i bizarni autfiti koji su često prenosili određenu političku poruku ili društvenu kritiku, a sve što je Lejdi Gaga radila pratili su i skandali koji su ušli u istoriju pop kulture. Nosila je haljinu od mesa, došla je na dodeli Gremi nagrada zatvorena u jajetu, objavila je singl „Judas“ zajedno sa propratnim spotom u kojem se nalaze Isus Hrist, Juda i ostali apostoli – i to dan pred katolički Božić 2011. godine.
Gaga je u isto vreme krenula da se bavi i aktivizmom, te je postala najglasnija zagovornica borbe za prava LGBTQ+ populacije i žena – nakon Madone.
Aktivno se bavi i politikom i podržava Demokrate, a pevala je i na Bajdenovoj inauguraciji 2020. godine. Ulazila je u sukobe s političarima – ne samo Donaldom Trampom, već i Vladimirom Putinom – ruskim predsednikom – kojeg je tokom 2012. godine prozvala na rasprodatom koncertu u Moskvi.
Prateći Madonin poznati recept, Gaga je ušla i u filmsku industriju, te dobila Zlatni globus za ulogu u Američkoj Horor Priči, priznanje kritičara za glavnu ulogu u filmu „Zvezda je rođena“, zahvaljujući originalnoj pesmi iz filma „Shallow“ dobila je i Oskara te 2019. godine. Nakon toga je nastavila da glumi, te je imala glavnu ulogu u filmu „Haus of Gucci“, a ove godine će izaći i drugi deo filma Džoker u kojem Gaga takođe ima glavnu ulogu.
Madona je radila slično, te je tokom devedesetih godina glumila u „Eviti“.
Baš kao i Madona, Gaga je isprobavala različite taktike kako bi ostala na vrhu i u centru pažnje i vrlo je često preskakala žanrove muzike i menjala svoj vizuelni identitet.
Magazin Rolling Stone ju je proglasio novom kraljicom popa, ali i „poslednjom pravom pop zvezdom“. Sama Madona je više puta prepoznala Lejdi Gagu kao svoju jedinu suparnicu. Njih dve su tokom proteklih 15 godina imale prijateljske sastanke i gostovanja u emisijama, ali i ozbiljne sukobe i provokacije. Madona je jednom izgovorila i da je Lejdi Gaga – „kopira“ te da je sve što ona radi „već viđeno“.
Kortni Lav se ranije sukobila s Madonom
Kortni, zbog čije je izjave pokrenuta debata o Madoninoj naslednici, tokom dodele nagrada 1995. godine, kako su pisali mediji, pijana je napala Madonu uživo u programu.
Madona je tada izgovorila – „Kortni želi pažnju na sve moguće načine“, a, čini se, pijana Kortni, gađala je Madonu predmetom za koji se mislilo da je cipela ili kutija sa šminku.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar