,,Pilići” su postavili apsolutni rekord najvećeg digitalnog izdavača IDJDigital-a! Kao prva pesmica i video koji se našao na tek otvorenom IDJKids YouTube kanalu dečijeg sadržaja i muzike 2015. godine, sada je dostigao neverovatnih 200 miliona pregleda.
Kroz zaraznu pesmu i šarene animacije, ,,Pilići” su postali omiljeni među mlađom publikom, kako na YouTube-u, tako i na televizijskim kanalima i danas čine neizostavan deo dečije zabave.
Za video animaciju se potpisuju Jovan Kosovac i Mladen Nikolić, dok su Vitomir Milićević i Marko Trmčić Krsma doprineli audio aspektu. Marko Radovanović, izvršni producent i osnivač kanala IDJKids, realizovao je ovaj projekat od samog početka.
Ovo dostignuće postavlja Piliće kao najgledaniji dečiji brend na ovim prostorima, sa preko 1 milijardu pregleda! Njihova popularnost dokazuje da kvalitetan i zabavan sadržaj može inspirisati i oduševiti milione malih gledalaca širom sveta. Njihove avanture, koje privlače pažnju dece na Balkanu i šire, prevedene su na čak 7 jezika: bosanski, hrvatski, makedonski, bugarski, grčki, slovenački i albanski.
Sada ,,Piliće” možete da pronađete i na pozornici. Nakon usrkšnjih praznika i niza uspešnih predstava, čuveni IDJKids junaci će se ponovo naći pred publikom u omiljenoj dečijoj predstavi „Tri Pileta i Vuk“. Ova čarobna predstava će se održati po treći put i to 12. maja u Dečijem kulturnom centru Beograda, pružajući porodicama jedinstvenu priliku za nezaboravno porodično iskustvo.