Foto: Instagram/marijazezelj

Srpska manekenka Marija Žeželj (23), kako prenose domaći mediji, bila je u ljubavi je sa sinom britanskog milijardera ser Dejvida Barklija, Alisterom Barklijem, ali je zbog polovnih obaveza veza navodno pukla.

Kako se pisalo, Marija je naslednika medijskog mogula upoznala je u Njujorku, gde živi od 2018. godine. Kako se navodi, manekenka je do naslednika imperije došla preko zajedničke drugarice, a ona je bila ta koja je prva prišla Alisteru.

PROČITAJTE JOŠ

„Mariji se Alister odmah svideo. Njih dvoje danas ne bi bili zajedno da ona nije načinila prvi korak. Upoznala ga je preko drugarice, takođe manekenke. Prva mu je prišla i pitala ga da odu na dejt. Šta više, pitala ga je dva puta. Prvo je odbio, što je ona razumela, da bi sledeći put bila direktnija. Rekla mu je: ‘Očigledno je da se sviđamo jedno drugom, zašto gubiti vreme? Stvarno mi se sviđaš'“, pričao je izvor za domaće medije.

View this post on Instagram

A post shared by M A R I J A (@marijazezelj)

Srpska manekenka na svom Instagram profilu na kojem je prati više od 600.000 ljudi, često je kačila i fotografije sa raznih destinacija poput: Kan, Havaji, Bahami, italijanski Alpi…

Marijin bivši izabranik pre nekoliko godina našao se u središtu skandala nakon što je ser Fredrik objavio, a DailyMail preneo, video-zapis na kome Alister, navodno, postavlja prisluškivače u apartmanu njegovog strica, u pariškom hotelu „Ritz“. Na snimku koji je objavljen, vidi se mladić kako rukuje uređajem za prisluškivanje.

Porodicu Barkli proslavila su braća blizanci ser Dejvid i ser Fredrik Barkli. „The Sunday Times“, 2020. godine, procenio je njihovo bogatstvo na sedam milijardi funti. Prema pisanjima medija, njihova kompanija Pres Holdings poseduje časopise „Apolo“ i „The Spectator“, a poseduju i Telegraph Group Limited, matičnu kompaniju listova „The Daily Telegraph“ i „The Sunday Telegraph“.

View this post on Instagram

A post shared by M A R I J A (@marijazezelj)

Žeželjeva ima 24 godine i jedan je od najangažovanijih srpskih modela u svetu. Pažnju svetske javnosti privukla je kada je postala zaštitno lice brenda šminke pevačice Rijane. Uspešna je i kao jutjuberka, ima preko 400.000 sledbenika na ovoj platfotmi, a 2017. godine snimila je i prvu pesmu na engleskom jeziku koja broji više od 20 miliona pregleda, piše Blic.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare