Pop pevačica Jelena Karleuša objavila je spot za svoju pesmu "Benga", sa kontroverznog albuma "Alfa", koji je objavljen još prošle godine. Korisnici nekadašnjeg Tvitera, a sadašnje društvene mreže X, tvrde da Karleuša u spotu "botuje" za Srpsku naprednu stranku - i to na jednoj od najskupljih torbi na svetu.
Jelena Karleuša koristi svaku priliku da podrži voljenog predsednika.
Spot počinje Karleušinom reklamom za MTS, gde se jasno prikazuje njihov logo, a kasnije tokom spota, na jednoj od torbi koju Karleuša ima, stoji zaokruženi broj jedan – isti onaj koji je bio deo političkog marketinga Aleksandra Vučića tokom proteklih izbora.
Torba je inače Birkin marke – a najjeftinija ovakva košta 10 hiljada evra.
Cene ređih modela popularne Birkinice, od egzotične kože poput krokodilske kože, skočile su više od 20 odsto. Pariški luksuzni brend kaže da podiže cene samo da bi nadoknadio veće troškove proizvodnje, ali je ovogodišnje povećanje cena najveće u poslednjih deset godina, ako ne i duže.
Tokom prošle godine, kada je objavila dva albuma „Alfa“ i „Omega“, javnost je govorila o tome da je Karleuša novac dobila od državnog Telekoma, i to milion i 500 hiljada evra. Karleuša je nekoliko puta demantovala opozicione odbornike u Skupštini, a onda je kasnije i priznala da je državni Telekom sponzor njenih albuma.
Sve ovo su pratili i Karleušini drastični promeni stavova – kada je od opozicionarke postala verni poštovalac Srpske napredne stranke, te je javno rekla da će glasati za Aleksandra Vučića, a pojavljivala se i na kontra mitingu SNS nakon tragedije u Ribnikaru.
„Karleuša ne sme da stane“, govore tviteraši deleći zaokruženi broj jedan iz novog spota.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare