Foto: Dragan Mujan/Nova.rs

Skandalozna kampanja modnog brenda Balensijaga potresla je javnost i naterala velike svetske zvezde da se ograde od kultnog brenda. Domaće javne ličnosti nemaju svest o tome i nastavljaju da reklamiraju problematični brend.

Jedna od njih je i pevačica Maja Berović koja je skupocenim stajlingom izazvala niz komentara na Instagramu. Ona se za snimanje novog spota odlučila za stajlin koji je pre svega istakao njenu savršenu liniju. U pitanju je mini haljina iz nove kolekcije čuvenog francuskog dizajnera Žan Pol Gotjea, čiji ju kreaciju Maja nosila i nedavno, a za koju se odlučila i Jelena Karleuša.

Međutim, na sebi je nosila i Balensijaga čizmice čija je vrednost oko 1.500 evra, a koje je takođe ranije nosila i njena koleginica Karleuša.

U jeku skandala sa modnim brendom, Karleuša je agresivno objavljivala fotografije u njihovim modnim kreacijama, ignorišući ono zbog čega se ceo svet ograđuje.

O čemu se radi?

Jedan od najpopularnijih modnih brendova, Balensijaga, predstavio je novu kampanju, a plasirani sadržaj doveo je popularni brend u centar modnog skandala veka.

Reklamne kampanje sa fotografijama dece koja drže igračke sa sado-mazo detaljima, sudskim spisima o dečjoj pornografiji i isticanjem imena kontroverznog belgijskog slikara Mikalea Boremansa, među čijim delima su i slike kastrirane dece zaprepastile su sve koji su ispratili aktuelna dešavanja u svetu mode ili na neki drugi način došli do sadržaja koji je plasirao ovaj planetarno popularni brend.

Pored toga, kao deo kampanje pojavljuje se slika na kojoj se nalazi sudska presuda o dečjoj pornografiji.

Naime, najšokantniji deo reklamne kampanje predtsavlja fotografija sa sudskim spisima, odnosno presudom Vrhovnog suda iz 2008. godine, koja je ustanovila da zakoni protiv promovisanja dečje pornografije nisu u suprotnosti sa Prvim amandmanom.

BONUS VIDEO: Maja Berović u skupštini Srbije: Vučić i Lazović citirali poznatu pevačicu