ovim eksperimentom usijala je mreže.
Pevačica Lepa Brena nedavno je dospela u centar pažnje zbog reklame za čarape svog brenda.
Naime, ona je želela da pokaže koliko su čarape kvalitetne, te da ne pucaju lako, pa je izvela jedan eksperiment.
Ona je stavila ananas u čarapu koju je potom vrtela, da bi na kraju dokazala i da čarapa nije pukla, te da je veoma elastična i izdržljiva.
Jaz: Katere najlonke naj kupim, vse od Calzedonie se mi takoj strga.
— Neda D (@Neda_D) December 1, 2022
Uleti Lepa Brena, ki takole pokaže, da njen brend se pa ne bo strgal. Demonstracija z ananasom je neprecenljiva. pic.twitter.com/fKU7lS1iMG
Ovo je mnoge nasmejalo i postalo hit na društvenim mrežama, a kako je pevačica rekla za Nova.rs, na ovu ideju došao je njen suprug Boba Živojinović.
Međutim, korisnici Tvitera sada su uočili jedan detalj i tvrde da je Boba ideju „ukrao“.
Naime, oni su postavili fotografije čarapa koje se mogu kupiti na „Ali Ekspresu“, a u jednu od njih je takođe stavljen ananas kako bi se pokazala elastičnost čarapa.
MA LJUDI BRENA PRODAJE CARAPE SA ALIJA AHAHHAHAHAHHAHAH bgm dobro se ugradila 😂😂😂 #caosvima #emilijamilojević pic.twitter.com/USzeU0d5NW
— Andonova lično (@silagrada) December 6, 2022
„Lepa Brena prodaje čarape sa Ali Ekspresa“, „Fino se ugradila“, „Pa rekla je da Filip vodi posao, njeno je samo da radi šta joj se kaže“ samo su neki od komentara.
BONUS VIDEO: Lepa Brena predstavlja brend čarapa