Mislite da je život IDJ zvezda uvek glamurozan, mladi umetnici žive ubrzanim životom i nikada nemaju vremena da se bave porodicom i prijateljima? Razmislite ponovo.
Izdavačka kuća IDJ Tunes još od 2013. godine daje prostor mladim umetnicima da pokažu sav svoj talenat, dok je prethodna sezona IDJ Show-a iznedrila nove talente. I dok je činjenica da je kandidatima učešće u ovom muzičkom programu donelo ogromnu popularnost širom regiona, mnoge prati zabluda da sada žive „bahatim“ životima poput pojedinih kolega sa estrade.
Samo jedan pogled na njihove društvene mreže dovoljan je kako bi postalo jasno da se nisu mnogo promenili, iako su od nedavno dobili šansu da razvijaju svoje muzičke karijere.
Primera radi, popularna Mahrina je od učešća u IDJ Show-u prošle godina stekla brojne nove obožavaoce, ali je na društvenim mrežama već uveliko bila vidljiva. Nakon ovog muzičkog takmičenja njen uspeh postao je samo još očigledniji, ali se malo toga promenilo u njenom odnosu prema životu.
Najupečatljiviji momenti na njenim mrežama jesu oni kada snima svog oca, te je on ujedno i zvezda njenog TikTok kanala. Mahrina tatu snima u običnim i svakodnevnim momentima, a nedavno su zajedno i zapevali, ali je tata odabrao nešto drugačiju pesmu:
U prošlogodišnjem IDJ Show-u veliku pažnju privukao je i Đorđe Ćulafić, poznatiji kao Džordži. Osim autentičnog i prepoznatljivog stila, Džordži je za oko mnogima zapao i zbog specifičnog muzičkog izraza. Upravo ta kombinacija mu je donela popularnost nakon takmičenja, pa je snimio nekoliko singlova, među kojima se našao i hit „Etida“ sa Editom Aradinović.
Džordži na mrežama najavljuje svoje nove projekte, ali van toga objavljuje prilično „običan“ sadržaj.
Neretko možemo da ga vidimo u svakodnevnim situacijama, izlascima sa društvom, boravku u prirodi…
Pobednica prošle sezone IDJ Show-a, Amna Alajbegović, takođe može da se pohvali opuštenim i nepretencioznim sadržajem na mrežama.
Od putovanja, preko gostovanja u emisijama, do deljenja fotografija iz izlazaka u kojima je u potpuno opuštenom izdanju poput njenih prijatelja iz generacije, Amna je dokazala da je uspeh nije promenio i da da je ostala čvrsto na zemlji.
Podsetimo, prva sezona takmičenja IDJ Show postigla je izvanredan uspeh i pobrala velike simpatije gledalaca. Spotovi takmičara na YouTube-u dostigli su 50 miliona pregleda, 400.000 lajkova, 20 miliona strimova na platformama Spotify, Deezer, Apple, dok pojedinačni video klipovi na kanalu IDJShow broje 16 miliona pregleda.
Sudeći prema izvanrednom uspehu prvih epizoda takmičenja, u kojoj smo imali priliku da vidimo desetine, od nekoliko hiljada, talentovanih mladih ljudi koji će se boriti za ulazak u finalnih 12 i glavnu nagradu – IDJCoin, jesen na TV Nova najavljuje najuzbudljiviju i najdinamičniju televizijsku sezonu.
TV Nova i IDJShow nastavljaju zajednički da pružaju podršku mlađim generacijama i omogućavaju im prostor da pokažu i razviju svoje talente, uz nastojanje da publici ponude najkvalitetniji zabavni sadržaj.
Darko Dimitrov, Relja Popović i Nataša Bekvalac svake nedelje od 22:30h biće spremni da prepoznaju talenat, ali i da daju oštar komentar – gde bude bilo potrebno.
Podsetimo, nove epizode druge sezone IDJ Show-a gledajte svake nedelje od 22:30h samo na TV Nova.
BONUS VIDEO: Danica Nikolić i Džordži: Kako smo se spremali za vođenje IDJ Show-a