IDJ Show, IDJ Šou
Foto: IDJ/Promo

Kandidati su završili prvi zadatak koji su dobili od žirija.

Sinoć je emitovana i druga epizoda IDJShow-a u kojoj su se preostali kandidati predstavili sa po tri pesme. Na ovaj način zaokružen je prvi zadatak koji su kandidati dobili od žirija, odnosno zadatak u kom su morali da pevaju medlije.

U okviru ove epizode ponovo se dogodilo pregršt zanimljivosti, boj bend predstavio je svoje ime 4YU, Stefan je otkrio svoje umetničko ime Stefan Shy, Wajz je objasnio odakle je potekao njegov nadimak, Lores je zapalila scenu pesmom Šećeru koja je osvojila trending, Ermina je kupila i žiri i publiku izvedbom pesme Ljubavi moja, Mahrina je iznenadila sve prisutne odabirom pesme Tresi, dok je Anastasija pokazala da se sasvim zasluženo vratila u Top 12.

Po prvi put, IDJCoach-evi delili su bodove kandidatima i rangirali ih. Ipak, nisu samo glasovi žirija ono što utiče na dalji plasman takmičenja. Kako je najavljeno u prvoj emisiji IDJShow-a u kojoj se predstavilo Top 12 kandidata, dalji plasman takmičara u velikoj meri zavisiće i od publike.

Budući da ovo takmičenje nije koncipirano tako da gledaoci moraju da šalju SMS poruke, nego da su pre svega u fokusu digitalne platforme, publika svoje favorite podržava na društvenim mrežama i streaming servisima. IDJ produkcija sinoć je posebno zamolila publiku da glasaju na društvenim mrežama, a da humanitarni SMS pošalju za decu kojoj je to najpotrebnije.

Pravila glasanja sada su potpuno poznata.

Top 12 finalista ušli su u trku talenata. Takmičara ukupno ima 15, s tim da je osnovan boy band pod nazivom “4YU” koji će se do kraja IDJShow-a takmičiti kao jedno.

Svako od ovih finalista ima svoje profile na društvenim mrežama i streaming servisima: Instagram, TikTok, YouTube i Spotify. Za svaku od ovih platformi, postoje parametri po kojima se meri uspešnost kandidata koja zavisi od glasova publike.

Na Instagramu i TikToku kandidatima se gleda broj lajkova, broj pregleda na reel-ovima tj. TikTok-ovima i kao i broj stečenih pratilaca. Na Spotify-ju na rangiranje utiče broj mesečnih slušalaca, broj pratilaca i broj strimova dok se na YouTube-u mere broj lajkova i broj pregleda na videima njihovih pojedinačnih nastupa bilo na IDJShow ili njihovim ličnim YouTube kanalima.

Od 15 kandidata, 11 ima svoje profile za koje se prati analitika, dok se, kada je u pitanju boy band “4YU” ne gleda analitika za četiri takmičara koji ga čine, nego isključivo za novoosnovan profil sa imenom benda.

Kako bi se izbegla nepravda zbog neravnomernog broja pratilaca na mrežama ovih takmičara pre početka IDJShow-a, IDJ produkcija pre zvaničnog objašnjenja pravila glasanja izvukla je analitiku zatečenog stanja, te se od tog momenta svim kandidatima sav raniji uspeh izjednačava sa nulom.

Njihove rezultate na mrežama i platformama produkcija će pratiti na nedeljnom nivou i na osnovu toga ih rangirati po uspešnosti. U okviru linkova ispod nalaze se sve platforme kandidata koje direktno utiču na njihov plasman u daljem takmičenju.

Kako bi se izbegla nepravda zbog neravnomernog broja pratilaca na mrežama ovih takmičara pre početka IDJShow-a, IDJ produkcija pre zvaničnog objašnjenja pravila glasanja izvukla je analitiku zatečenog stanja, te se od tog momenta svim kandidatima sav raniji uspeh izjednačava sa nulom.

Njihove rezultate na mrežama i platformama produkcija će pratiti na nedeljnom nivou i na osnovu toga ih rangirati po uspešnosti. U okviru linkova ispod nalaze se sve platforme kandidata koje direktno utiču na njihov plasman u daljem takmičenju. Podrži svog favorita:

Već sledeće nedelje kandidati će se predstaviti duetima. Budite uz IDJShow u nedelju 8.
maja od 20 časova.

Novu epizodu IDJShow-a možete pogledati ispod:

BONUS VIDEO: Teodora Džehverović o kandidatima na IDJ Show takmičenju

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar