Foto: Brianna Capozzi/Marc Jacobs/MEGA / The Mega Agency / Profimedia

Lurdes Lola Leon, ćerka pop ikone Madone, novo je lice prolećne kolekcije dizajnera Marka Džejkobsa, koja slavi eklekticizam i individualni pristup ličnom stilu.

Pročitajte još:

Američa kompanija objavila je niz fotografija kolekcije na kojima je Leon u jarkim bojama i dezenima, a kolekcija Mark Džejkobs nije prvi „izlet“ Madonine ćerke u svet mode.

No, bez obzira što je Lola dominirala u novoj modnoj kampanji, fanovi su joj zamerili što ni za potrebe reklame nije izdepilirala dlake ispod pazuh.

„Fuj, zašto to radi?“, „Ona i Bela Torn pod ruku“, „Nadam se da nema dlake i na nogama“, „Prelepa je u svakom smislu“, komentarisali su mnogi.

Foto: Marc Jacobs via Bestimage / Bestimage / Profimedia

S druge strane, iz kompanije su se oglasili i objasnili zbog čega su baš Madoninu ćerku odabrali za zaštitno lice nove kampanje.

„Mark ima dugogodišnju istoriju sa Madonom i zato je za nas imalo smisla da angažujemo Lolu da bude zaštitno lice naše kampanje, jer ona savršeno uklapa mladalački duh i beskompromisni osećaj individualnosti koji su ključni za ovaj mladalački izraz brenda“, poručili su iz kompanije.

Podsetimo, Madonina ćerka već godinama unazad prkosi standardima, zbog čega je čvrsto odlučila da se ne depilira i ima tamne dlake po rukama, leđima i ispod pazuha.

Pratite portal Nova.rs i na društvenim mrežama InstagramFejsbuk i Tviter.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar