Foto: Ajdin Kamber / Shutterstock.com / X

Predizborna kampanja za lokalne izbore u Bosni i Hercegovini započela je 6. septembra i trajaće do 5. oktobra, kada počinje predizborna tišina koja će trajati do zatvaranja birališta, zakazanog za 20 sati 6. oktobra. Ipak, ono što izdvaja ove izbore su kampanje, koje su postale hit na društvenim mrežama, jer su zasigurno nešto što do sada nije viđeno.

Političke stranke u BiH ozvaničile su početak kampanje postavljanjem plakata, organizovanjem konvencija, predstavljanjem kandidata, promovisanjem slogana i održavanjem konferencija za novinare.

PROČITAJTE JOŠ:

Za lokalne izbore prijavljeno je 26.089 kandidata, od kojih će 3.200 dobiti odborničke pozicije u skupštinama opština i gradova, dok će biti izabrano i 142 načelnika ili gradonačelnika.

Kandidati za javne funkcije očigledno su shvatili da je u ovoj borbi sve dozvoljeno, pa su mnogi od njih pribegli jedinstvenim oblicima političkog takmičenja koji su do sada gotovo neviđeni u Evropi.

Zbog toga su kampanje postale viralne na društvenim mrežama.

Tako je kandidat Srpske radikalne stranke u Prnjavoru Nedeljko Todorić poručio sugrađanima „Glasajte za Nedeljka i biće vam bolje već od ponedeljka“, dok je kandidat za Gradsko veće Gračanice Medalis Dubinović kao svoj najvažniji politički adut istakao da je – „dete demobilisanog borca“.

Još neke primere urnebesnih kapanja pogledajte u nastavku:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare